آکادمی هلاکوئی
1401/05/12
09:40
صرافی بیت استمپ تعداد قابل توجهی از جفت ارز های معاملاتی را از پلتفرم خود حذف می کند

صرافی رمزارزی بیت استمپ (Bitstamp) در توییتی ،…

صرافی رمزارزی بیت استمپ (Bitstamp) در توییتی ، خبر از حذف تعداد بسیاری از جفت ارز از پلتفرم معاملاتی خود داد.


کاربران این صرافی از ۱۱ آگوست(۲۰ مرداد)، قادر به معامله ریپل(XRP) با پکسوس استاندارد (PAX)، استیبل کوین سرشناسی که مبتنی بر شبکه اتریوم کار می کند، نخواهند بود.


در مجموع، بیت استمپ پشتیبانی از ۱۴ جفت ارز دیجیتال را متوقف خواهد کرد. همچنین ، کاربران این صرافی دیگر نمی توانند بیت کوین کش (BCH) را با پوند استرلینگ معامله کنند. جفت ارز LINK/ETH نیز یکی از این موارد حذف شده ، است.


بیت استمپ، بزرگترین صرافی رمزارزی اروپا، دلیل دقیق حذف این جفت ارزها و عدم پشتیبان از آنها را مشخص نکرد. شایان ذکر است که حذف یک جفت ارز معاملاتی ، یک تصمیم دائمی است.


این صرافی همچنین اعلام کرد که جفت های معاملاتی خود را بر اساس عملکردشان بررسی می کند. تصمیمات این صرافی در رابطه با حذف تعدادی از جفت ارزها تحت تاثیر تحولات اخیر بازار قرار گرفته است. کاربران همچنان می توانند معاملات پیشین خود با این جفت ارزهای معاملاتی حذف شده مشاهده کنند.


بر اساس گزارشات پیشین رسانه U.Today ، بیت استمپ که به دلیل رویکرد محافظه کارانه خود در افزودن رمزارزهای جدید شناخته می شود، در اوایل ماه ژوئن(اواسط خرداد) خبر از افزودن شدن شیبا اینو(SHIB) به پلتفرم خود داد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: UTODAY


انتهای خبر

0
0