اقتصاد آنلاین
1400/06/07
10:04
سنگین ترین صف های خرید و فروش(۷شهریور) / شسپا با تقاضا ۴۱۵میلیاردی بر صدر صفوف نشست

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۸۳۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فرآورده‌های نفتی به ثبت رسید و همچنین سهام نفت سپاهان حدود ۴۱۵میلیارد تومان تقاضا خرید داشت

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۸۳۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شسپا»، «مدیریت» و «کرازی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام نفت سپاهان حدود ۴۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تپکو»، «وشمال» و «کمرجان» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۲۰میلیارد تومان (۷۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۸۵میلیارد تومان (۷۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۴۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۰۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۱۴۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۶۰درصد از هزار و ۸۰۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۷۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۸درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۶۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید


برترین صفوف خرید فروش07.06.1400
نقشه صفوف 07.06.1400
انتهای خبر

0
0