بورس پرس
1401/03/21
00:58
تحلیل بنیادی و تکنیکال منتخب صنعت تایر و بررسی سهم از بازار، ارزش گذاری و ...

وضعیت شرکت بورسی به عنوان منتخب صنعت لاستیک و پلاستیک توسط پردازش اطلاعات مالی مبنا، مورد تحلیل بنیادی و تکنیکال قرار گرفت و روند تولید و فروش، سهم از بازار، ارزش گذاری و ... بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پیرو انتشار تحلیل تکنیکال و بنیادی صنعت لاستیک و پلاستیک که یکی از صنایع بورسی بشمار می رود توسط گروه نشریه ره آورد، وضعیت شرکت ایران تایر از جمله تاریخچه، موضوع فعالیت، ترکیب سهامداران و سرمایه، روند تولید و فروش، سهم از بازار، ارزش گذاری، صورت سود و زیان بررسی شد.


بنابراین گزارش، شرکت ایران تایر یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید تایر در ایران است. این شرکت سال ۱۳۴۳تاسیس شد و بعد از یک سال بانام جنرال تایر و رابر ایران به بهره برداری رسید. این مجموعه در ابتدا با ظرفیت تولید ۴۰۰۰ تن تایر در سال شروع به کار کرد و سپس با اجرای ۲ طرح توسعه این ظرفیت را به ۲۶ هزار تن رساند. شرکت در سال ۱۳۵۴ به سهامی عام تبدیل شد و سوم آذر سال ۱۳۵۵ در بورس تهران با نماد "پتایر" پذیرفته شد.


موضوع اصلی فعالیت شرکت تولید انواع تایرهای سواری، سنگین، ماشین آلات کشاورزی و راه سازی در دو نوع رادیال و بایاس است. تایر رادیال سیمی این شرکت تحت فناوری ماتادور اروپا تولید می شود.


محصولات اصلی شرکت به دو دسته تایرهای رادیال سیمی وتایرهای بایاس تقسیم می شوند که بطور میانگین ۶۵ درصد از تولید مربوط به تایرهای رادیال و ۳۵ درصد مربوط به تایرهای بایاس است.


صورت سود و زیان



برای مطالعه کامل تحلیل بنیادی و تکنیکال شرکت ایران تایر به عنوان منتخب صنعت لاستیک و پلاستیک توسط نشریه ره‌آورد اینجا را مشاهده کنید.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0