فارس نیوز
1400/12/01
16:05
فارس من| ماجرای زمین یک شرکت بیمه‌ای در اراضی علی‌آباد تهران

تعدادی از مخاطبان فارس با ثبت پویشی خواستار تعیین تکلیف زمین‌های بیمه دانا در اراضی علی‌آباد تهران شدند، که پیگیری اولیه فارس حکایت از تصرف بخشی از این اراضی از سوی یک سازمان و پیگیری حقوقی بیمه دانا برای رفع تصرف دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان این خبرگزاری در بخش فارس من با ثبت پویشی ‌‌با موضوع « درخواست تعیین تکلیف زمین‌های بیمه دانا در اراضی علی‌آباد » خواستار پیگیری در این‌باره شدند.


امضا کنندگان این پویش اعلام کرده‌اند: «اینجانبان سهامداران شرکت بیمه دانا، با توجه به مصوبه هماهنگی اقتصادی سران قوا مبنی بر مولدسازی اراضی دولت و پیگیری‌های اکید ریاست محترم جمهور در آزادسازی زمین‌های تحت تصرف دستگاه‌های دولتی و نظامی، درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر تکلیف ۴۰ هکتار اراضی موسوم به علی‌آباد (واقع در اتوبان بابایی تهران ) متعلق به بیمه دانا و سهامداران عدالت، مشخص شود».


در این زمینه خبرنگار فارس در تماس با شرکت بیمه دانا موضوع را جویا شد که یک مقام آگاه در بیمه دانا در این‌باره به فارس گفت: زمین موسوم به علی‌آباد پیش از این متعلق به شرکت بیمه شرق بود و به تملک بیمه دانا درآمد و سند آن مربوط به شرکت بیمه دانا است.


وی مدعی شد: در حال حاضر بخشی از این زمین‌ها در تصرف بیمه دانا و بخش عمده آن نیز در تصرف یک سازمان است که از این زمین‌ها برای نگهداری برخی ادوات و تجهیزات فرسوده و از رده خارج استفاده می‌‌کند، بخشی از این اراضی از سوی سازمان مذکور سیم‌کشی و دیوار شده است.


این مقام مسوول با اشاره به برخی پیگیری‌های حقوقی در این‌باره، افزود: اگر این زمین‌ها از سوی این سازمان تخلیه شود، در اختیار بیمه دانا قرار می‌گیرد و آن موقع می‌توانیم در مورد تعیین تکلیف آن، تصمیم‌گیری کنیم.


خبرگزاری فارس آماده است توضیحات مسئولان مربوطه در این زمینه را برای روشن شدن ابهام مخاطبان سامانه فارس من درج کند.


انتهای پیام/


انتهای خبر

0
0