آکادمی هلاکوئی
1401/04/14
09:50
سخنرانی جاستین سان درمورد مزیت بلاکچین در کنفرانس وزیران

جاستین سان، بنیانگذار ترون و سفیر گرانادا در…

جاستین سان، بنیانگذار ترون و سفیر گرانادا در سازمان تجارت جهانی (WTO)، در دوازدهمین کنفرانس وزیران (MC۱۲)، گفت که بلاک چین می تواند بحران های اقتصادی جهانی را حل کند.


سان در طول بخش جزیره های کوچک در حال توسعه (SIDS) صحبت کرد، جایی که نمایندگان کشورهای مختلف عضو سازمان تجارت جهانی بحث در مورد تغییرات آب و هوا، مدیریت اقیانوس ها، و تجارت الکترونیک و سایر موضوعات را مطرح کردند.


“اقتصاد جهانی را می توان با تحول دیجیتال و فناوری بلاک چین اصلاح کرد.”


او فاش کرد که گرانادا به شدت به یک سیستم تجاری چندجانبه که قابل پیش بینی، شفاف و کارآمد است، وابسته است. سان افزود که او “از نزدیک با برنامه WTO در تجارت الکترونیک در حمایت از دیجیتالی کردن اقتصاد کار می کند.”


نکته قابل توجه این بود که، کنفرانس MC۱۲ موضوعات مهمی از جمله بحران پس از همه گیری، ایمنی و امنیت غذایی، حفاظت از محیط زیست، حفاظت از IP در واکسن های کووید۱۹ و تجارت الکترونیک و سایر موضوعات مورد بحث قرار گرفت. در این رویداد تصمیم به تحمیل برنامه کاری بر اقتصادهای کوچک، شکایات عدم نقض TRIPS و اعلامیه بهداشتی و بهداشت گیاهی برای طرح MC۱۲ گرفته شده است.


اخیرا، سان در سازمان کشورهای کارائیب شرقی (OECS) ظاهر شده و دوباره از نوآوری دیجیتال دفاع کرد. سان می گوید: گرانادا با افزایش قیمت کالاها، بحران آب و هوا و شرایط اضطراری زیست محیطی مواجه است. او معتقد است تجارت الکترونیک بهینه و اقتصاد دیجیتال بدون مرز می تواند چنین بحران هایی را برطرف کند.


گفته می شود که سان نقش اساسی در توسعه اقتصادی گرانادا ایفا می کند. او ادعا کرد که تا زمانی که به عنوان نماینده سازمان تجارت جهانی برای کشور کارائیب خدمت می کند، سان از همکاری بین گرانادا و سایر کشورها برای تقویت رشد اقتصادی و تحول دیجیتال حمایت خواهد کرد.


در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶)، جاستین سان، ترون، یک بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز را تاسیس کرد. این تاجر از سمت خود به عنوان مدیرعامل ترون کنار رفت تا در دسامبر ۲۰۲۱ (دی ۱۴۰۰) دیپلمات گرنادا شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0