رمزارز نیوز
1401/05/08
11:15
تامین مالی پلتفرم خبری BAYC از محل صندوق ApeCoin DAO

در حالی که بازار NFT به‌طور کلی در حال نزول است، رسانه خبری Bored Ape Gazette به لطف خزانه‌داری ApeCoin DAO… مطالعه مطلب ...

در حالی که بازار NFT به‌طور کلی در حال نزول است، رسانه خبری Bored Ape Gazette به لطف خزانه‌داری ApeCoin DAO رونق گرفته. ApeCoin DAO یک سازمان غیرمتمرکز است که از ارز دیجیتال ApeCoin به‌عنوان توکن بومی و حاکمیتی خود استفاده می‌کند و به‌تازگی به حمایت مالی ۱۵۰ هزار دلاری از سایت خبری مذکور نیز رای مثبت داده است.


پلتفرم خبری Bored Ape Gazette یک دوهفته‌نامه است که اخبار مربوط به BAYC، MAYC، BAKC و Otherside بازی متاورس آینده یوگا لبز را پوشش می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود، تخصیص این وجوه تا سال آینده ادامه داشته باشد. از این مقدار، ماهانه ۷۰۰۰ دلار به نویسنده و ویراستار محتواهای متنی این پلتفرم یعنی کایل اسونسون که خود از هولدرهای قدیمی BAYC است داده خواهد شد.


در این پیشنهاد، همچنین، برنامه‌هایی برای افزودن ردیاب‌های قیمت برای ApeCoin و فعالیت‌های مجموعه‌های NFT یوگا لبز ارائه شده است. همچنین، تصویب شده است که فریلنسرهایی از جامعه ApeCoin DAO به‌منظور تولید محتوا استخدام شده و به ازای هر پروژه به آن‌ها ۱۰۰ دلار پاداش داده شود.


این پلتفرم خبری از زمان راه‌اندازی خود از ۲۱ ژوئن، ۵۲۴۰۰ بازدیدکننده داشته است.


در همین حال بر اساس گزارش CryptoSlam مجموعه BAYC به‌تنهایی ۲٫۳ میلیارد دلار از حجم معاملات NFT را به خود اختصاص داده است. ارزش یوگا لبز، خالق این مجموعه نیز در ماه مارس به چهار میلیارد دلار رسید.


کایل اسونسون، سابقه کار در خبرگزاری داو جونز در مجله‌ی Orlando Business Journal، سردبیری روزنامه‌ی مستقل Knight News و تولید مجموعه لباس Thrifting With Kyle را در کارنامه خود دارد.


انتهای خبر

0
0