رمزارز نیوز
1401/05/20
13:00
شیبا در رشد قیمت، دست دوج کوین را از پشت بست!

به دنبال انتشار داده‌های منتشرشده در مورد تورم ایالات‌متحده که توسط فعالان بازار کریپتو به شکلی مثبت ارزیابی… مطالعه مطلب ...

به دنبال انتشار داده‌های منتشرشده در مورد تورم ایالات‌متحده که توسط فعالان بازار کریپتو به شکلی مثبت ارزیابی شده، شیبا اینو (SHIB) شاهد افزایش شدید قیمت خود بوده است. رشد قیمت این ارز دیجیتال از رشد رقبای خود از جمله دوج کوین و بیبی دوج، فراتر رفت و با چهار درصد رشد، حدود یک درصد جلوتر از این دو رمزارز ایستاده است.

shib-reacts-most-to-positive-inflation-report-with-immediate-spike

بنابراین، شیبا یک شمع سبز دیگر را به نمودار خود اضافه کرده که کاملا با روند صعودی که از اواخر جولای داشته، مطابقت دارد. به نظر می‌رسد که شیبا به‌طور هدفمند به سمت سطح قیمت تعیین‌کننده ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار حرکت می‌کند. پس از عبور از آن، قیمت این ارز می‌تواند تا ۰٫۰۰۰۰۲ دلار افزایش یابد، سطحی که از ماه می سال جاری، مشاهده نشده است.


اینکه این اتفاق می‌تواند بیفتد یا نه، به عواملی مانند میزان تورم و جو کلی بازار بستگی دارد. تورم در ایالات‌متحده برای اولین بار در چهار ماه گذشته کاهش یافته و پس از رکورد ۹٫۱ درصد، به ۸٫۵ درصد رسیده است که ۰٫۲ درصد کمتر از پیش‌بینی تحلیلگران است. دلیل اصلی پیش‌بینی کاهش تورم، کاهش قابل‌توجه قیمت بنزین در ماه جولای بود. با این وجود، هنوز مشخص نیست که این روند نزولی، پایدار خواهد بود یا خیر.


انتهای خبر

0
0