بورس۲۴
1401/05/05
02:14
۵،۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مرابحه بترانس منتشر می شود

معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه دماوند گفت: بر اساس موافقت اصولی منتشر شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران ترانسفو (سهامی عام) با نماد «بترانس» قصد دارد، از طریق انتشار مرابحه به مبلغ ۵،۰۰۰ میلیارد ریال تامین مالی کند...

۵،۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مرابحه بترانس منتشر می شود

بورس۲۴ : معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه دماوند گفت: بر اساس موافقت اصولی منتشر شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۳ مرداد ماه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران ترانسفو (سهامی عام) با نماد «بترانس» قصد دارد از طریق انتشار مرابحه به مبلغ ۵،۰۰۰ میلیارد ریال تامین مالی کند.


اوراق مرابحه «بترانس» با نرخ ۱۸ درصد سالیانه با مواعد پرداخت سود هر سه ماه یک بار و با عمر اوراق ۴ سال منتشر می شود که به منظور تامین مالی بخشی از سرمایه در گردش شرکت جهت خرید مواد اولیه مصرفی خواهد بود.


به گفته خاکپور، مشاوره عرضه، متعهد پذیره نویس و بازارگردانی اوراق مذکور بر عهده تامین سرمایه دماوند و ضامن آن بانک رفاه کارگران می باشد. اوراق مذکور طی ماه های آتی از طریق شرکت کارگزاری آرمون بورس به عنوان عامل فروش در بورس اوراق بهادار تهران عرضه خواهد شد


خاکپور در خصوص سایر تامین مالی های در دست اقدام تامین سرمایه دماوند گفت: در سال جاری به غیر از موافقت اصولی اخذ شده از سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت های دیگری نیز درخواست تامین مالی به تامین سرمایه دماوند داده اند که در حال طی کردن فرآیند اجرایی انتشار اوراق و پروسه اخذ موافقت اصولی و مجوزات لازم از مراجع ذیصلاح هستند که به محض نهایی شدن آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای خبر

0
0