بورس۲۴
1401/03/10
13:21
رشد شاخص کل و کاهش ارزش معاملات

ارزش معاملات خرد امروز به حدود ۴،۲ همت رسید که نسبت به دیروز ۱۱ درصد کاهش داشت. به جز دهم فروردین که ارزش معاملات خرد حدود ۴ همت بود، امروز کمترین ارزش معاملات خرد روزانه در سال جاری به ثبت رسید.

رشد شاخص کل و کاهش ارزش معاملات

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز به حدود ۴،۲ همت رسید که نسبت به دیروز ۱۱ درصد کاهش داشت. به جز دهم فروردین که ارزش معاملات خرد حدود ۴ همت بود، امروز کمترین ارزش معاملات خرد روزانه در سال جاری به ثبت رسید.


گروه های فلزی و شیمیایی بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند و گروه های بانکی، بیمه و سرمایه گذاری بیشترین ورود پول حقوقی را شاهد بودند.


برآیند ورود و خروج پول خرد بازار به مثبت ۴۲ میلیارد تومان ختم شد. نمادهای فغدیر، پکویرح، جم، غزر، سکرد، کرماشا، خریختح، غگیلا و شپلی بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند. در مقابل نمادهای بپاس، فملی، وبملت، تاپیکو، وبصادر، شستا، وپست، فارس، وتوکا و میهن با بیشترین ورود پول و حمایت از سوی حقوقی ها همراه شدند.


در روز جاری شاخص کل ۵ هزار و ۳۳۱ واحد دیگر بالا رفت و به ارتفاع ۱ میلیون و ۵۴۲ هزار واحد رسید. نمادهای شپنا، فملی، شبندر، پارس، شتران، نوری و شبریز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. شاخص هموزن نیز با افزایش ۳ هزار و ۱۲۲ واحدی تا محدوده ۴۲۸ هزار واحد پیش رفت. شاخص فرابورس هم حدود ۶۴ واحد دیگر رشد کرد و به ۲۱ هزار و ۴۱۲ واحد رسید.


امروز دلار به بالای ۳۱ هزار تومان رسید. بهای نفت برنت از ۱۲۲ دلار گذشت.

انتهای خبر

0
0