اقتصاد آنلاین
1400/07/26
12:03
رشد ۷۸درصدی درآمد عملیاتی نماد چکاوه در دوره ۶ماهه۱۴۰۰

درآمد عملیاتی کاغذسازی کاوه در ۶ ماهه نخست امسال به ۱,۳۶۰ هزار میلیون ریال رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین ، درآمد عملیاتی این شرکت طی ۶ ماهه نخست امسال ۱,۳۶۰ هزار میلیون ریال بوده که از افزایش ۷۸ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی که در حدود ۷۶۴ هزار میلیون ریال بود خبر می‌دهد و نیز بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی در این مدت ۱,۲۴۰ هزار میلیون ریال بوده که سود ناخالص ۱۱۹ هزار میلیون ریالی را برای این شرکت به همراه داشته است که این مقدار، ۶۰ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ را نشان می‌دهد.


همچنین براساس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای کاغذسازی کاوه که در سامانه کدال منتشر شده است، سود عملیاتی شرکت پس از کسر هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و سایر هزینه‌ها، ۳۵ هزار میلیون ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل که در حدود ۲۵ هزار میلیون ریال بوده رشد ۳۸ درصدی داشته است.


بر اساس این گزارش، سود خالص دوره ۶ ماهه امسال نیز با ۱۱۸ درصد رشد از ۲۹ هزار میلیون ریال مدت مشابه سال قبل به ۶۳ هزار میلیون ریال افزایش یافته است.


وضعیت مالی تلفیقی گزارش شده بر روی سامانه کدال نشان می دهد که سود خالص هر سهم چکاوه در سال جاری، ۲۵۴ ریال گزارش شده که این سود در سال گذشته ۱۱۷ ریال بوده است.


خاطر نشان می‌شود که شرکت صنایع کاغذسازی کاوه از شرکت های تحت پوشش هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است که در بازار بورس کشور فعالیت دارد.


2
انتهای خبر

0
0