سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/23
08:26
#بانکداری 🏦در گروه بانکی کار کمی پیچیده شده است. در گزارش‌های قبلی به این نکته اشاره شد که شاید در کوتاه‌مدت یک افت دیگر در نمادهای این گروه در را...

#بانکداری



🏦در گروه بانکی کار کمی پیچیده شده است. در گزارش‌های قبلی به این نکته اشاره شد که شاید در کوتاه‌مدت یک افت دیگر در نمادهای این گروه در راستای کف‌سازی را داشته باشیم. شاخص گروه بانکی پس از شکست کف مثلث ادامه‌دهنده در مسیر حمایت ۶.۰۰۰ الی ۶.۲۰۰ واحدی قرار گرفته است.



✅در این گروه #وبملت شفاف‌سازی زد و اعلام کرد: در راستای حفظ منافع سهامداران و حسب درخواست این بانک به منظور یکسان‌سازی نرخ تسعیر ارز در دفاتر بانک و مبنای تعیین مالیات توسط سازمان امور مالیاتی و به دستور ریاست جمهور، مقرر شده موضوع بررسی و در ستاد اقتصادی دولت مطرح گردد.



💢در #وبصادر مقاومت ۲۱۰ تومانی برابر با سقف کانال نزولی مانع ادامه رشد سهم شده است. بنابراین برگشت سهم به کف قبلی در قیمت‌های ۱۶۰ – ۱۷۰ تومانی دور از ذهن نیست، مگر اینکه به یکباره سمت تقاضا بتواند وبصادر را از این مخمصه نجات دهد.



📉در #وپارس هم شرایط تکنیکی جالب نیست. خروج اسیلاتورها از ناحیه اشباع خرید و تشکیل دو کندل قدرتمند کاهنده نشان می‌دهد که این سهم برای برگشت به مدار رشد نیاز به یک دوره اصلاح و برگشت به قیمت‌های ۲۵۰ تومانی دارد.



انتهای خبر

0
0