آکادمی هلاکوئی
1400/11/07
10:30
صرافی Coinbase قصد دارد توکن های اکوسیستم Solana را لیست کند

چهار منبع آشنا به CoinDesk گفتند: که کوین…

چهار منبع آشنا به CoinDesk گفتند: که کوین بیس در حال آماده سازی سیستم های معاملاتی خود برای توکن های اکوسیستم سولانا است.


منابع گفتند که صرافی رمزارزی مستقر در ایالات متحده قصد دارد تا امکان برداشت توکن های SPL یا “Solana Program Library”، همان سیستم سولانا به ERC-۲۰ اتریوم، را فراهم کند. یک نفر اضافه کرد که USDC بومی سولانا، با ۴.۸ میلیارد دلار عرضه در گردش، جزو دارایی های مورد حمایت خواهد بود. منابع گفتند که این ویژگی‌ها می‌توانند در آینده نزدیک راه اندازی شوند. البته کوین بیس از اظهار نظر در این مورد خودداری کرد.


به نظر می‌رسد لیست کردن توکن‌های SPL نشان‌دهنده یک پیشرفت بزرگ در استراتژی افزودن رمزارز به کوین بیس است. درحالی که تا کنون، تنها سکه‌های مبتنی بر اتریوم و دارایی‌های پرچم‌دار لایه ۱ مانند الگورند(ALGO) و کازماس (ATOM) را فهرست کرده است.


برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، در ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) در توییتی نوشت: “هدف بزرگ ما، این است که فقط رمزارزهایی را لیست کنیم که انجام آن قانونی است.” با این حال، هنوز سولانا از رمزارزهای دیفای، پروتکل های استیکینگ و موارد دیگر، از نظر ارزش بازار نسبتا کوچک است.


در حالی که توکن های مبتنی بر اتریوم مانند شیبا اینو و چین لینک دارای ارزش بازار نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار هستند، طبق داده های کوین بیس، بزرگترین توکن SPL با همین معیار، Serum (SRM) دارای ارزش بازار ۲۸۱ میلیون دلاری است.


هنوز مشخص نیست که معاملات ابتدا در کدام مناطق به صورت آنلاین انجام می شود یا کوین بیس قصد دارد با کدام توکن های SPL کار خود را شروع کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0