رمزارز نیوز
1401/12/02
14:32
قدردانی توسعه‌دهنده اصلی شیبا از ارتش شیبا اینو!

به گزارش پلتفرم ردیابی Shibburn، در هفته گذشته تعداد زیادی توکن شیبا اینو (SHIB) - کمی کمتر از صد میلیون واحد… مطالعه مطلب ...

به گزارش پلتفرم ردیابی Shibburn، در هفته گذشته تعداد زیادی توکن شیبا اینو (SHIB) – کمی کمتر از صد میلیون واحد – سوزانده شده است.


این منبع خبری در توییتی اعلام کرده که در طول هفت روز گذشته، در مجموع ۹۸,۲۸۲,۵۴۰ توکن SHIB به کیف پول‌های غیرقابل استفاده ارسال شده است. علی‌رغم این مقدار زیاد، ارزش این توکن‌ها تنها معادل ۱۳۳۶ دلار است. این مقدار شیبا اینو در ۳۶ تراکنش از عرضه در گردش حذف شد. به گفته Shibburn، در ۲۴ ساعت گذشته هم در مجموع ۱۱،۰۳۰،۹۱۸ توکن SHIB سوزانده شده است.


فرآیند سوزاندن شیبا اینو اخیرا کاهش پیدا کرده و اغلب در ناحیه قرمز قرار دارد یا افزایش ضعیفی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که نرخ توکن‌سوزی SHIB به وضوح با قیمت این دارایی مرتبط است. قیمت SHIB پس از نشان دادن یک جهش بزرگ در هفته اول فوریه، به شدت کاهش یافت و اکنون به تدریج در حال بهبود است.


به گزارش وب سایت کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۳۴۸ دلار در حال نوسان است. قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ درصد و در یک هفته گذشته، ۶.۴۵ درصد رشد دارد.


همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، روز یکشنبه توئیتی توسط یکی از اعضای برجسته ارتش شیبا به نام YourPOP منتشر شد مبنی بر اینکه شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا تایید کرده که نسخه بتای Shibarium به زودی منتشر می‌شود.


هفته گذشته هم کوساما اعلام کرده بود که قبل از انتشار Shibarium، مجموعه‌ای از مقالات Medium را منتشر خواهد کرد تا در مورد ویژگی‌های این شبکه جدید به مردم سراسر جهان توضیح دهد. اولین مقاله هفته گذشته منتشر شد.


به گفته کوساما، Shibarium یک پلتفرم غیرمتمرکز خواهد بود که از همه استقبال می‌کند، اما همچنین بر اهمیت کار سخت و دستاوردهای جامعه شیبا تاکید کرد. وی همچنین از اعضای جامعه که بی‌وقفه برای موفقیت این پروژه تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد.


انتهای خبر

0
0