رمزارز نیوز
1401/04/27
15:30
۱۶۰ میلیون لیکویید در صعودی کوچک

قیمت بیت کوین به ۲۲۰۰۰ دلار رسید و اتریوم از ۱۴۰۰ دلار گذشت و این باعث شده است که تعداد زیادی از معاملات فروش… مطالعه مطلب ...

قیمت بیت کوین به ۲۲۰۰۰ دلار رسید و اتریوم از ۱۴۰۰ دلار گذشت و این باعث شده است که تعداد زیادی از معاملات فروش در فیوچرز لیکویید شده و سرمایه خود را از دست دهند.


بازار ارزهای دیجیتال به بهبود خود ادامه می‌دهد و در چند روز گذشته مجموعا ۱۵۰ میلیارد دلار به ارزش سرمایه خود افزوده و اکنون به بالای ۱ تریلیون دلار رسیده است.


بیت کوین در حال حاضر در حدود ۲۲ هزار دلار معامله می‌شود که در هفت روز گذشته حدود ۵ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۱ درصد افزایش یافته است.


از سوی دیگر، اتریوم از نظر عملکرد قیمت در روزهای گذشته با ۲۲.۶ درصد افزایش در هفته و ۵.۵ درصد در روز گذشته، پیشرو مطلق این صعود است و منجر به از دست رفتن بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در مجموع معاملات فیوچرز شد و بیش از ۱۶۰ میلیون دلار آن مربوط به معاملات فروش بود.


داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که بزرگترین سفارش لیوکیید شده در صرافی FTX بوده و این یک قرارداد معامله فروش ETH با ارزش اسمی ۲.۸۳ میلیون دلار بود.


ETH همچنین از نظر لیکویید کردن در ۴ ساعت گذشته پیشتاز است و ۶۵ هزار معامله آن از دست رفته ست (در مجموع حدود ۹۴ میلیون دلار).


در کل، ۶۴ درصد از پوزیشن‌هایی که در برجسته‌ترین صرافی‌ها لیکویید شدند، ، معاملات فروش بودند و بیشترین حجم نقدینگی در صرافی OKX بوده است.


انتهای خبر

0
0