بورس پرس
1401/11/27
00:00
معاملات مشکوک سه سرمایه گذاری، دو شرکت دارویی و شیمیایی + ۵ نماد دیگر

در روز افت ۱۳.۱ هزار واحدی شاخص، سه سرمایه گذاری، دو شرکت دارویی و شیمیایی به همراه ۵ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام، کم رمق آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۳ هزار و ۱۶۶ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۵۲۴ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۴.۶ و ۸.۹ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، آذرآب، حق تقدم سرمایه گذاری صنعت بیمه، بانک سینا به همراه سایپا با تقاضای ۴۱۰، ۲۴۱، ۱۵۰، ۱۴۹ و ۱۴۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۰ شرکت با داد و ستد ۶ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، آهن و فولاد غدیر ایرانیان شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با رشد ۶.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد ۱۱.۵ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری توسعه گوهران امید ، فیبر ایران ، سرمایه گذاری اعتلاء البرز ، لامپ پارس شهاب ، داروسازی تهران شیمی، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، سرمایه گذاری فلات ایرانیان، تکنو تار و دوده صنعتی پارس، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور سه سرمایه گذاری، دو شرکت دارویی و شیمیایی به همراه ۵ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0