فرارسانه
1401/02/27
10:28
👤حجت‌اله انصاری مدیرعامل تامین سرمایه دماوند در نشست خبری ویژه گشایش نماد «تماوند» در بازار دوم فرابورس ایران با اشاره به اینکه تامین سرمایه دماوند...

👤حجت‌اله انصاری مدیرعامل تامین سرمایه دماوند در نشست خبری ویژه گشایش نماد «تماوند» در بازار دوم فرابورس ایران با اشاره به اینکه تامین سرمایه دماوند در فروردین ۹۲ تاسیس شد و مجوز فعالیت شرکت در مرداد ۹۹ صادر شد، در خصوص دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت، گفت:



✅ ۲ صندوق این مجموعه در اسفندماه ۹۹ شروع به فعالیت کردند؛ صندوق با درآمد ثابت سپید دماوند با ۲۰۰ میلیارد تومان پذیره‌نویسی شد و صندوق بازارگردانی لاجورد دماوند نیز در همین ماه شروع به فعالیت کرد.



✔️همچنین صندوق سهامی اوج دماوند در آبان ۱۴۰۰ شروع به کار کرد و از آنجا که بازدهی صندوق‌های سهامی با شاخص مقایسه می‌شود، بازدهی این صندوق در شش ماه نخست فعالیت خود ۲۱ درصد بوده درحالی که بازدهی شاخص کل در این دوره ۱۹ درصد بوده است.



☑️همچنین صندوق سرمایه‌گذاری مختلط گنبد مینای دماوند در اسفند ۱۴۰۰ مجوز فعالیت خود را اخذ کرد و بازدهی آن در سه ماه گذشته حدود ۱۱ درصد بوده است. از آنجا که دارایی تحت مدیریت این صندوق‌ها اوراق بادرآمد ثابت، سپرده بانکی و ... است به همین دلیل با شاخص کل مقایسه نمی‌شود.



#گشایش_نماد


#تماوند


#فرابورس



🆔@FaraRasane



انتهای خبر

0
0