بورس پرس
1400/04/07
15:36
معاملات مشکوک دو سهم دارویی ، دو شرکت از گروه املاک + ۱۰ نماد دیگر

در روز رشد ۵۲۶۱ واحدی شاخص ، دو سهم دارویی، سه شرکت حاضر در گروه املاک و مستغلات به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با عقب نشینی نسبی خریداران و قدرت نمایی فروشندگان آغاز به کار کرد اما در نهایت، نماگر بازار با رشد ۵۲۶۱ هزار واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۲۴۳ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۶.۲ و ۱۵.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی، بانک تجارت، ایران خودرو به همراه شستا با دا و ستد ۶۹۰، ۶۵۶، ۵۹۸، ۵۳۲ و ۴۷۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۳۰ تا شانزده برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، آ س پ شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با افت ۳۰.۵ درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد ۲۳.۱ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری اصفهان، حمل و نقل توکا، بیمه معلم ، کارگزاران پارس، لبنیات پاک، داروسازی کاسپین تامین، تکنوتار، شیمیایی سینا، کنترل خوردگی تکین کو، قند پیرانشهر ، داروسازی جابرابن حیان ، آبادگران ایران، کیسون و پشم شیشه ایران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو سهم دارویی، سه شرکت حاضر در گروه املاک و مستغلات به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0