بورس۲۴
1400/07/17
13:06
طی هفته گذشته رقم خورد؛ معامله ۱۰۸ هزار میلیارد ریال محصول در بورس کالا/ معرفی ۶ محصول برتر بازار فیزیکی

در هفته منتهی به ۱۵ مهر ماه یک میلیون و ۶۰۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که سیمان، فولاد و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری، کالاهای پرطرفدار بورس کالا در هفته گذشته بودند.

طی هفته گذشته رقم خورد؛ معامله ۱۰۸ هزار میلیارد ریال محصول در بورس کالا/ معرفی ۶ محصول برتر بازار فیزیکی

بورس۲۴ : در هفته منتهی به ۱۵ مهر ماه یک میلیون و ۶۰۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که سیمان، فولاد و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری، کالاهای پرطرفدار بورس کالا در هفته گذشته بودند.


طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۲۲۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۱ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال معامله شد.


در این تالار ۹۳۸ هزار و ۸۶۰ تن سیمان، ۲۶۳ هزار و ۴۵۲ تن فولاد، ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۳ هزار و ۶۹۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۲۲۰ تن مس، ۳۱۰ تن روی، ۳۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.


شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۷۶ هزار و ۲۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۵۳ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال به فروش رسید.


در این تالار ۱۰۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۱ هزار و ۵۱۳ تن قیر، ۸۶ هزار و ۸۳۰ تن مواد پلیمری، ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۴ هزار و ۴۶۴ تن مواد شیمیایی، ۲۰ هزار و ۸۸۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۶۰ تن روغن پایه، ۳ هزار تن سلاپس واکس و ۱۰۵ تن عایق رطوبتی معامله شد.


تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۵۰۰ کیلوگرم زعفران رشته ای بود.


همچنین ۷ هزار و ۷۶۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.


منبع: کالاخبر



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0