آکادمی هلاکوئی
1400/10/09
19:50
صندوق Three Arrow Capital به اندازه ۱۰۰۰۰ اتریوم به صرافی FTX واریز کرد

صندوق تامینی کریپتو Three Arrow Capital مبالغ هنگفتی…

صندوق تامینی کریپتو Three Arrow Capital مبالغ هنگفتی از اتریوم را در صرافی متمرکز FTX واریز کرده است زیرا ارزش این دارایی در بازار ارزهای دیجیتال همچنان رو به کاهش است.


جابجایی بزرگ


این جابجایی پنج ساعت قبل از زمان انتشار این مقاله انجام شد. کیف پول فرستنده در حال حاضر دارای ۴۷ میلیون دلار اتر است، در حالی که قبل از این تراکنش ۸۴ میلیون دلار اتر داشته است. تراکنش های بزرگ قبلا با کمک استیبل کوین های مختلف مانند USDC ،USDT و غیره انجام می شد.


2021 12 30 19 40 33 Three Arrows Capital Deposited 10000 ETH to FTX Might Be Ready to Sell - صندوق Three Arrow Capital به اندازه 10000 اتریوم به صرافی FTX واریز کرد

هنوز مشخص نیست که آیا این دارایی ها در FTX فروخته شده اند یا در حال حاضر در کیف پول های داغ صرافی نگهداری می شوند. اما از آنجایی که صندوق به سادگی می تواند دارایی ها را در یک کیف پول سرد ذخیره کند، وجوه معامله شده به احتمال زیاد در بازار وارد می شوند.


۴۰۰ میلیون دلار دریافتی، ۴۰ میلیون دلار باقی مانده است


همانطور که U.Today قبلا گزارش داده بود، این صندوق پس از اینکه مدیر عامل آن اعلام کرد که اتریوم را به دلیل کارمزدهای بالا کنار می‌گذارد، ۴۰۰ میلیون دلار اتریوم دریافت کرده است که آن را برای کاربرانی که قادر به پرداخت هزینه‌های بسیار بالا در زمان ازدحام بالای شبکه نیستند غیرقابل استفاده می‌کند.


در مجموع ۴۰۰ میلیون دلار در یک سری معاملات بزرگ در طی چند روز توسط صندوق دریافت شد. این صندوق در حدود دو روز ۱۴،۰۰۰ و ۲۷،۰۰۰ اتر دریافت کرد. دلیل فروش شدید وجوه دریافتی فاش نشده است، اما به احتمال زیاد به عملکرد بازار اتریوم مرتبط است.


جامعه اتریوم به گرمی از این واقعیت که مبلغ زیادی از اتریوم توسط صندوقی که قبلا تهدید به ترک آن کرده بود دریافت شده، استقبال نکرده است. برای کاهش واکنش جامعه، مدیر عامل صندوق، ژو سو (Zhu Su)، بعدا توییتی را منتشر کرد و در آن، بیانیه قبلی خود را توضیح داد و به جامعه گفت که او همچنان به جامعه توسعه L۲ که در تلاش است شبکه را مقیاس‌پذیرتر کند، احترام می‌گذارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0