بورس پرس
1401/02/06
08:29
خروج موقت ۱۲ نماد از تابلو و روز آخر قبل از مجمع ۶ شرکت بورسی

۱۲ شرکت به دلیل اعلام رویدادی مهم موقتا" از تابلو خارج شدند و امروز و آخرین روز داد و ستد سهام ۶ شرکت بورسی و قبل از مجمع سالانه و فوق العاده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات سومین روز کاری این هفته بازار سهام، نماد شرکت های البرز دارو، گروه صنعتی سپاهان ، لیزینگ ایران، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و پتروشیمی زاگرس به دلیل اعلام رویدادهای مهم برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های پارس خزر، تامین ماسه ریخته‌گری، فروسیلیس ایران ، سالمین و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان برای یک روز و ایرانیت و خدمات فنی فولاد یزد برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند .


براساس این گزارش در پایان معاملات امروز هم نماد شرکت های بورسی لوله و ماشین‌سازی، سیمان ارومیه ، فرآورده‌های‌نسوزآذر،بین المللی محصولات پارس و تامین سرمایه نوین به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده ، بسته می شود و آخرین روز داد و ستد سهام این گروه قبل از مجمع است.


در این مبان بورس تهران طبق روال همیشگی و بدون اعلام دلیل و توضیح، اقدام به ابطال بخشی از معاملات سهام شرکتهای سبحان دارو ، سرمایه‌گذاری ملی ایران، داروسازی عبیدی و سیمان سپاهان کرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0