اخبار اکس نوین
1400/06/18
10:18
خرید ۲۳ میلیون دلاری سومین نهنگ بزرگ بیت کوین

اکس نوین: به نظر می‌رسد یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های بیت کوین با خرید در کف از آخرین آشفتگی بازار ارزهای دیجیتال استفاده کرده است. در جریان افت اخیر بازار، سومین نهنگ بزرگ بیت کوین مشغول انباشت هرچه بیشتر بیت کوین بوده و تقریبا ۵۰۰ واحد بیت کوین به دارایی‌های خود اضافه کرده است. سومین نهنگ بزرگ بیت کوین باز هم بیت کوین خرید سومین نهنگ بزرگ بیت کوین که هیچ اطلاعاتی از هویت او مشخص نیست دیروز ۴۹۰ واحد بیت کوین با قیمت متوسط ۴۶۸۰۰ دلار و در مجموع ۲۳ میلیون دلار خرید. پلتفرم WhaleAlert گزارش داد که این خرید در تاریخ ۸ سپتامبر و در ساعت ۰۰:۰۵ به وقت…

اکس نوین : به نظر می‌رسد یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های بیت کوین با خرید در کف از آخرین آشفتگی بازار ارزهای دیجیتال استفاده کرده است. در جریان افت اخیر بازار، سومین نهنگ بزرگ بیت کوین مشغول انباشت هرچه بیشتر بیت کوین بوده و تقریبا ۵۰۰ واحد بیت کوین به دارایی‌های خود اضافه کرده است.


سومین نهنگ بزرگ بیت کوین که هیچ اطلاعاتی از هویت او مشخص نیست دیروز ۴۹۰ واحد بیت کوین با قیمت متوسط ۴۶۸۰۰ دلار و در مجموع ۲۳ میلیون دلار خرید.


پلتفرم WhaleAlert گزارش داد که این خرید در تاریخ ۸ سپتامبر و در ساعت ۰۰:۰۵ به وقت گرینویچ انجام شده و کوین‌ها از صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کوین بیس به کیف پول منتقل شده‌اند.


در زمان نگارش این خبر، این نهنگ ۴۰۰۰ واحد بیش از آنچه در طول اوج ۶۵ هزار دلاری در کیف پول خود داشت نگهداری می‌کند و مجموع دارایی‌های آن به ۵ میلیارد دلار می‌رسد.


در تاریخ ۲۷ آگوست نیز این نهنگ در دو تراکنش، در مجموع ۵۰۴ واحد بیت کوین که با قیمت فعلی ۲۲ میلیارد دلار ارزش دارد را خریداری کرد. جالب است بدانید تمامی این تراکنش‌ها در صرافی کوین بیس صورت گرفته است.


فعالیت اخیر سومین نهنگ بیت کوین در حالی اتفاق می‌افتد که پادشاه ارزهای دیجیتال، درست همان روزی که در السالوادور به ارز قانونی تبدیل شد، بیش از ده هزار دلار سقوط کرد.


در طول این اصلاح قیمت شدید، ارزش بازار بیش از ۳۳۰ میلیارد کاهش یافت و به یکی از روزها پس از سقوط ۱۹ مه تبدیل شد.


طبق معمول تمامی آلت کوین‌ها از پادشاهشان پیروی کردند و کاهش یافتند. البته سولانا در مقابل این سقوط ایستادگی کرد و توانست در ۲۴ ساعت اخیر با پیشی گرفتن از XRP، به ششمین ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل شود.


منبع cryptopotato


انتهای خبر

0
0