آکادمی هلاکوئی
1400/10/23
14:30
پروتکل Bribe، چهار میلیون دلار بودجه را جمع آوری می کند؛ ارزش قابل استخراج رای دهنده (VEV) را به DAO می آورد

دنیای کریپتو همچنان توسط شرکت‌های سراسر جهان تایید…

دنیای کریپتو همچنان توسط شرکت‌های سراسر جهان تایید و پشتیبانی می‌شود. این به دلیل توسعه بی پایان آن است که موارد استفاده عالی را برای همه کاربران خود در فضا فراهم می کند.


اخیرا، پروتکل Bribe رسما موفقیت دور اولیه و استراتژیک خود را اعلام کرد که ۴ میلیون دلار جمع آوری کرده است. این صندوق برای تشویق رای دادن در مدیریت DAO با ارزش قابل استخراج رای دهنده (VEV) استفاده خواهد شد.


گروه Spartan این رویداد مالی را با شرکت کنندگان علاقه مند به ابزارهای زیرساخت DAO رهبری می کند. شرکت کنندگان شامل Dragonfly، Hypersphere، Fundamental Labs، IOSG، Fenbushi Capital، Rarestone Capital، GravityX، Shima Capital و Figment هستند. علاوه بر این، AAVE نیز به دور Aave Bribe pool پیوست. Composable Labs و Advanced Blockchain AG پروتکل Bribe را توسعه دادند. کندورسه(Condorcet) بنیانگذار Bribe گفت:


“حامیان اولیه ما به ما ملحق شده اند تا این مکانیسم اساسی را که توسط آن DAOها تصمیم می گیرند و به حد نصاب می رسند، رسمی کنند. با انتقال این فعالیت در زنجیره، ما اطمینان می‌دهیم که کاربران خرده‌فروشی نیز می‌توانند مشارکت کنند و همچنین داده‌ها و مطالعات موردی لازم، برای درک واقعی آنچه که در اکوسیستم‌های DAO می‌گذرد ارائه می‌کنیم.”


شبکه Bribe اولین محصول VEV خود را برای توکن‌های حاکمیتی، یعنی مجموعه Aave Bribe، را اواخر این ماه منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، یک استخر دیگر اعلام خواهد شد؛ استخر Tokemak Bribe پس از راه اندازی استخر Aave.


از نظر فناوری، VEV با هماهنگی و حراج ائتلاف های قدرتمند از آرای DAO کار می کند. به طور مفصل، سپرده گذاران، توکن های حاکمیتی خود را در استخرهای Bribe ویژه DAO قرار می دهند. سپس، مناقصه‌دهندگان به جای جمع‌آوری مقادیر زیادی از توکن‌های DAO در طول زمان، برای حمایت یا رد یک پیشنهاد حکومتی در یک بازه زمانی خاص، قدرت رای‌دهی استخر Bribe انتخابی خود را با USDC قرض می‌گیرند. از این رو، بالاترین پیشنهاد پس از آن از طریق استخر به عنوان درآمد توزیع می شود. سانات کاپور(Sanat Kapur)، تحلیلگر سرمایه گذاری در گروه اسپارتان توضیح داد:


“ما مشتاقیم که از Bribe حمایت کنیم زیرا زیرساخت ایجاد می کند تا مشارکت حاکمیتی برای پروتکل ها را تشویق کند. ما فکر می‌کنیم که یک بازار باز، منصفانه و شفاف برای هماهنگ کردن حراج‌ها برای قدرت رای‌دهی، یک ابزار اولیه قدرتمند جدید DeFi است که منجر به افزایش مشارکت حاکمیتی می‌شود و در عین حال منبع بازدهی جدیدی برای دارندگان توکن ایجاد می‌کند.”


از سوی دیگر، این بودجه به Bribe اجازه می دهد تا به عنوان یک بازیگر کلیدی در مدیریت Aave وارد شود و فعالیت ها را در Aave DAO افزایش دهد و از AAVE افزایش یافته برای تقویت مشارکت استفاده کند. استخر Bribe برای Aave به شکل یک قرارداد سهام در اتریوم است. در حال حاضر توسط Trail of Bits و Stela Labs در حال ممیزی است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0