رمزارز نیوز
1401/04/22
16:11
ارزهای دیجیتال پیشتاز در رالی ۲۴ ساعته!

ارز دیجیتال آوه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر شد. بنابرگزارش سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال آوه (aave) در ۲۴… مطالعه مطلب ...

ارز دیجیتال آوه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر شد. بنابرگزارش سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال آوه (aave) در ۲۴ ساعت اخیر پیشتاز ارزهای دیجیتال بوده و توانسته با حدود ۸ درصد سود در صدر لیست پرسودترین ارزهای دیجیتال قرار گیرد؛ و ارزهای convex finance با ۷.۱۱٪ و curve dao token با ۵.۷۷٪ به ترتیب در جایگاه دوم و سوم فهرست برترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌اند.


بیت کوین سقوط قیمتی مجددی داشته و به پیروی از او بازار ارزهای دیجیتال همچنان سقوط و ریزش زیادی را تجربه کرده است. اما در زمان انتشار این خبر، داده‌ها حاکی از آن است که بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۳۷٪ رشد داشته و در محدوده ۱۹ هزار دلار در نوسان است. اتریوم، دومین ارز پرطرفدار نیز، ۱.۰۰٪ رشد داشته و همچنان در محدوده هزار دلار خریدو فروش می‌شود.


از سویی دیگر، قیمت برخی از ارزها باتوجه به بازار نزولی افت می‌کند که در این میان، ارز دیجیتال تزوس (tezos) و لوپرینگ (loopring) هرکدام با حدود ۳ درصد ریزش پر ضررترین ارزها در ۲۴ ساعت اخیر بوده‌اند و پس از آن، ارز کاوا (kava) و چیلیز (chiliz) هرکدام با حدود ۲ درصد ریزش، ۴ ارز پر ضرر ۲۴ ساعت اخیر شده‌اند و نام آنها در فهرست بدترین ارزهای دیجیتال لیست شده است.


انتهای خبر

0
0