آکادمی هلاکوئی
1400/09/21
09:40
تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)؛ یک شنبه ۲۱ آذر

رمزارز ریپل (XRP) یکشنبه این هفته ،قرمز شده…

رمزارز ریپل (XRP) یکشنبه این هفته ،قرمز شده است و با توجه به شرایط نه چندان خوب بازار ارز های دیجیتال در آخر هفته ، قیمت ریپل می تواند هفته پیش رو را منفی آغاز کند. بیت کوین ، بزرگترین رمزارز بازار ، همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با سطح ۵۰۰۰۰ دلاری است ، در حالی که اتریوم از سوی مرز ۴۰۰۰ دلاری حمایت می شود.


به دنبال ریزش فوری بازار در ۴ دسامبر(۱۳ آذر)، قیمت XRP شروع به نوسانات خرسی در محدوده ی ثابتی کرد درحالی که فروشندگان به دنبال کاهش قیمت به زیر مرز ۱ دلاری بودند. در لحظه نگارش این تحلیل، قیمت ریپل در حدود ۰.۸۲ دلار معامله می شود که تاکنون حدود ۱ درصد در ضرر است.


وضیعت XRP در نمودار روزانه


قیمت XRP به دنبال امتحان مجدد خط حمایتی روزانه خود در ۰.۷۹ دلار است ، این درحالی است که روز گذشته ، قیمت از این سطح حمایتی جهش یافت.


شاخص (RSI) ۱۴ روزه درحال کاهش به سمت ناحیه فروش اشباع است و زیر خط مرکزی قرار دارد. این بدان معناست که حمایت قدرتمند فوق الذکر می تواند در روز پیش رو در معرض خطر قرار گیرد.


اگر خرس‌ها این حمایت کلیدی در تایم فریم روزانه را شکست دهند ، XRP به موجب فشار فروش شدیدی ، به سمت کف قیمت ۰.۶۲ دلاری در ۴ دسامبر حرکت خواهد کرد.


پیش از این سطح ، کف قیمتی ۶ دسامبر(۱۵ آذر) در ۰.۷۴۹۴ دلار تا حدودی با روند نزولی مقابله خواهد کرد.


XRP USD 637748812198914957 300x134 - تحلیل تکنیکال ریپل (XRP)؛ یک شنبه 21 آذر

نمودار روزانه جفت ارز XRP/USD از سوی دیگر، گاوهای XRP به دنبال یافتن حمایت قدرتمندی در سقف قیمتی روز شنبه در ۰.۸۴۴۹ دلار هستند که مجددا روند بازیابی خود را بارسیدن به میانگین متحرک روزانه ۲۱ (DMA) در ۰.۹۲۳۶ دلار، از سر بگیرند.


ناحیه ۰.۹۵-۱ دلاری ،مقاومت قابل توجه بعدی ریپل است ، جایی که ۲۰۰-DMA و مقاومت روانی با هم برخورد می کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0