ارز دیجیتال
1400/07/25
13:00
چاپ سوم کتاب «یک ساتوشی» منتشر شد؛ پیش‌خرید با تخفیف ۴۰ درصدی

چاپ سوم کتاب «یک ساتوشی؛ راهنمای ورود به دنیای بیت کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال برای مبتدی‌ها» با همکاری ارزدیجیتال و انتشارات «راه پرداخت» منتشر شد و هم‌اکنون می‌توانید این کتاب را با تخفیف ویژه...

چاپ سوم کتاب «یک ساتوشی؛ راهنمای ورود به دنیای بیت کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال برای مبتدی‌ها» با همکاری ارزدیجیتال و انتشارات «راه پرداخت» منتشر شد و هم‌اکنون می‌توانید این کتاب را با تخفیف ویژه سفارش دهید.


هدف اصلی یک ساتوشی کمک به افراد مبتدی برای آغاز فعالیت و سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال است و همان طور که در مقدمه آن می‌خوانیم «یک ساتوشی تلاشی برای راهنمایی افرادی است که تنها در حد شنیدن واژه بیت‌کوین یا دنبال‌کردن قیمت ارزهای دیجیتال با این فناوری آشنا هستند.»


علاوه بر افراد مبتدی، آموزش‌ها و توضیحات جامع این کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای می‌تواند برای افراد پرسابقه در این فضا هم مناسب باشد و به تکمیل دانسته‌هایشان کمک کند. نویسندگان این کتاب، محمد آذرنیوار، سردبیر وب‌سایت ارزدیجیتال و نیما ملک‌پور، مدیر بخش تحقیق و توسعه ارزدیجیتال هستند.


محمد آذرنیوار - نیما ملک پور

سرفصل‌های اصلی کتاب یک ساتوشی

چاپ سوم کتاب «یک ساتوشی» منتشر شد؛ پیش‌خرید با تخفیف ۴۰ درصدی

مفاهیم پایه بیت کوین ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین بلاک چین اصول سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال چرا در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم؟ ریسک‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال کیف پول‌ها خریدوفروش ارزهای دیجیتال کلاهبرداری‌های حوزه ارز دیجیتال معاملات مارجین، معاملات آتی و معاملات اختیار استخراج (ماینینگ) انواع تحلیل بازارهای مالی آموزش تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال آموزش تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال طبقه‌بندی ارزهای دیجیتال متنوع‌سازی سبد دارایی درباره علت نام‌گذاری این کتاب، در بخش مقدمه آن نوشته شده است: «یک ساتوشی جزئی از صد میلیون واحد کوچک دیگر است که در کنار یکدیگر یک واحد بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند. انقلاب پولی که بیش از یک دهه قبل شروع شد، هم‌اکنون به جایگاهی رسیده که رسانه‌ها، رویدادها و حوادث آن را از نزدیک دنبال می‌کنند و چشم‌های بسیاری به آینده آن دوخته شده است. یک ساتوشی نمادی برای سهیم‌شدن در این انقلاب است؛ مشارکتی که با کوچک‌ترین واحد پولی آغازگر این انقلاب انجام می‌شود. یک ساتوشی می‌تواند دارایی ارزشمندی در آینده باشد.»


اطلاعات بیشتر + نمونه


هم‌اکنون با ۴۰٪ تخفیف سفارش دهید.


ارسال سریع به سراسر ایران


کتاب یک ساتوشی
انتهای خبر

0
0