آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
12:30
افزایش قیمت زمین در پروژه متاورس کاردانو، Pavia

اپلیکیشن بازی Pavia هفته گذشته در شبکه Cardano…

اپلیکیشن بازی Pavia هفته گذشته در شبکه Cardano راه اندازی شد و به اولین پروژه متاورس در این بلاک چین تبدیل شد.


حدود ۱۰۰۰۰۰ “قطعه زمین” در پاویا صادر شد که هر کدام به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض منحصر به فرد (NFT) با “مختصات” جداگانه ساخته شد تا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲(زمستان) به فروش برسد.


NFT ها بازنمایی اشیاء محسوس یا ناملموس مبتنی بر بلاک چین هستند. Metaverse به طور کلی دنیای مجازی را توصیف می کند که در آن افراد می توانند مانند دنیای واقعی ، اما به صورت دیجیتالی، تعامل داشته باشند.


توکن بومی پاویا به‌عنوان ارز درون بازی عمل می‌کند، ۲۵ درصد از آن پس از یک اسنپ شات بلاک چین در دسامبر ۲۰۲۱ به مالکان NFT داده شد. داده‌های Muesliswap، یک صرافی مبتنی بر کاردانو، نشان می‌دهد که توکن‌های پاویا در زمان نگارش مطلب کمی بیش از ۲۰ سنت به فروش می‌رسند و دارای ارزش بازاری بیش از ۱۰۷ میلیون دلار هستند.


داده ها نشان می دهد که اکنون بیش از ۸۳۰۰ مالک زمین در پاویا وجود دارد. با این حال، کاربران از روز دوشنبه نمی توانند دارایی ها را بر روی نقشه های خود مستقر کنند. اسناد Pavia هشدار می‌دهند: «لطفا به خاطر داشته باشید که در این مرحله از توسعه، نمی‌توانید محتوایی را در قطعه زمین خود مشاهده یا مستقر کنید».


222 - افزایش قیمت زمین در پروژه متاورس کاردانو، Pavia

این پروژه در زمانی انجام می‌شود که زمین‌های مجازی با قیمت میلیون‌ها دلار در اکوسیستم‌های مجازی که بر روی بلاک چین‌هایی مانند اتریوم ساخته شده‌اند، فروخته می‌شوند. قطعات پاویا تا ۳۰۰۰۰ کاردانو (≈۴۵۶۰۰ دلار در زمان نگارش) در بازار NFT کاردانو،CNFT، لیست شده بودند.


شرکت ها اخیرا برای ایجاد حضور خود در متاورس عجله کرده اند. اینها شامل صرافی‌هایی مانند Binance.US می‌شوند که در حال ایجاد دفتری در Portals، پروژه متاورس مبتنی بر Solana، و سازنده جهانی وسایل الکترونیک، سامسونگ است که نسخه متاورس فروشگاه پرچم‌دار نیویورک سیتی خود را در اوایل ماه جاری در Decentraland راه‌اندازی کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0