آکادمی هلاکوئی
1400/04/23
19:00
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ چهارشنبه ۲۳ تیر

نه تنها قیمت استلار بلکه سایر رمزارزهای برتر…

نه تنها قیمت استلار بلکه سایر رمزارزهای برتر نیز در معرض خطر سقوط قرار دارند. از روز دوشنبه ، پرایس اکشن استلار(XLM) تایید کرد که قیمت در یک کانال نزولی معامله می شود و به نظر نمی رسد به این زودی ها مقاومتش بشکند. با گذشت هر روز ، سقف های قیمتی آن پایین تر می آیند و تسلط فروشندگان بر پرایس اکشن استلار بیشتر می شود.


امروز ، استلار حمایت S۱ در ۰.۲۲۸ دلار را از دست داد و با ادامه روند نزولی ، درحال حاضر قیمت XLM توسط سطح S۲ در ۰.۲۰۹ دلار حمایت می شود. این سطح حمایتی با مرز پایینی کانال برخورد می کند و معمولا به عنوان یک حمایت ضعیف تاکنون عمل کرده است.


فروشندگان XLM قصد دارند خریدارن را تحت فشار قرار دهند و قیمت را به کف قیمت ۲۲ ژوئن (۱ تیر) در۰.۱۹۵ دلار برسانند ، اما این ناحیه حمایت قدرتمندی است.


نمودار روزانه جفت ارز XLM / USD


انتظار می رود فروشندگان پوزیشن های معاملاتی شورت را به سمت هدف خود پیش ببرند و از روند فعلی بازار به نفع خود استفاده کنند.


خریداران قبل از ورود به پوزیشن معاملاتی لانگ منتظر تکامل روند کانال به سمت ۰.۱۹۵ دلار هستند. اگر قیمت XLM بتواند از مقاومت کانال نزولی خارج شود ، صعود قیمت به سمت سطح ۰.۳۰۳۵ دلاری در ماه های آینده امکان پذیر است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0