رمزارز نیوز
1401/05/20
11:30
دوج کوین، کاردانو را به زانو درآورد!

چند روز پیش بود که سرویس بازپرداخت رمزارزی StormX (STMX) یک نظرسنجی را انجام داد و در آن، از اعضای جامعه خواست… مطالعه مطلب ...

چند روز پیش بود که سرویس بازپرداخت رمزارزی StormX (STMX) یک نظرسنجی را انجام داد و در آن، از اعضای جامعه خواست که رمزارز جدیدی را برای اضافه شدن به این پلتفرم انتخاب کنند.


طبق گزارش‌ها، در این رای‌گیری، دوج کوین (DOGE) با اختلاف زیادی برنده شد و ۷،۷۰۰ نفر یا به عبارتی، بیش از نیمی از کل رای‌دهندگان، این میم کوین محبوب را انتخاب کردند. بیلی مارکوس، هم‌بنیانگذار دوج کوین، نیز به نوبه خود واکنش مثبتی به این رویداد نشان داد.


با توجه به مشارکت StormX با بیش از ۱،۵۰۰ فروشگاه در ۱۸۰ کشور و بازارهای بزرگی مانند eBay و AliExpress، اضافه شدن دوج کوین به این پلتفرم یک دستاورد عالی برای آن است.


لازم به ذکر است که در این رای‌گیری، توکن ADA کاردانو نیز شانس خوبی برای انتخاب شدن داشت، اما در نهایت با بیش از ۳ هزار رای به دوج کوین باخت.


همان‌طور که در اخبار قبلی نیز گزارش شد، مارک کیوبن، میلیاردر و کارآفرین مشهور طرفدار رمزارزها، در اظهارات اخیر خود گفته که دوج کوین کاربردهای بیشتری نسبت به کاردانو دارد.


انتهای خبر

0
0