آکادمی هلاکوئی
1400/05/30
12:10
همکاری Bitcoin Suisse و Worldline

بیت کوین سوئیس ، ارائه دهنده خدمات مالی…

بیت کوین سوئیس ، ارائه دهنده خدمات مالی کریپتویی در زوریخ ، با شرکت پرداخت اروپایی Worldline همکاری می کند تا پرداخت های فوری بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) برای ۸۵۰۰۰ فروشنده در سوئیس امکان پذیر کند.


بر اساس بیانیه مطبوعاتی Worldline ، این سرویس جدید که WL Crypto Payments نام دارد ، به فروشندگان اجازه می دهد تا پرداخت های BTC و ETH را در محل فروش و تجارت الکترونیک بپذیرند.


فروشندگان می توانند برنامه تلفن همراه WL Crypto Payments را بارگیری کرده یا افزونه پرداختی را در وب سایت خود نصب کنند و به مشتریان این امکان را می دهند تا از طریق برنامه های معمول کیف پول رمزارز تلفن همراه خود پرداخت کنند.


به گزارش Worldline ، معاملات رمزارزی بلافاصله پس از تایید پرداخت به طور مطمئن به فرانک سوئیس تبدیل می شود که ممکن است قرار گرفتن فروشندگان در معرض خطرات نوسان قیمتی را کم کند.


دکتر آرتور وایلویان ، مدیر اجرایی Bitcoin Suisse ، می گوید این همکاری پرداخت های رمزارزی کاربر پسند را به بازار سوئیس می آورد.


“این یک نقطه عطف تاریخی برای پذیرش رمزارز در سوئیس و فراتر از آن است … این مرحله بار دیگر ثابت می کند که سوئیس در نوآوری های مشترک پیشرو و در صنعت رمزارز و بلاک چین پیشگام است.”


بانک های سوئیسی متعددی امسال از معامله رمزارز حمایت کردند ، زیرا Bordier & Cie SCmA ، یکی از قدیمی ترین موسسات بانکی کشور ، در ماه فوریه(بهمن) پشتیبانی از BTC ، ETH ، Bitcoin Cash (BCH) و Tezos (XTZ) را راه اندازی کرد.


در ماه ژوئن(خرداد) ، BBVA سوئیس همچنین معاملات و نگهداری بیت کوین را برای مشتریان بانکداری خصوصی خود پس از شش ماه آزمایش آغاز کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0