سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/28
08:53
#خودروسازی 🚦گروه خودروسازی تحت تاثیر جوی کلی بازار زیر فشار عرضه بود. شاخص این گروه در دوران افت بازار جلوتر از شاخص کل و در رشد اخیر فقط کمی عقب‌...

#خودروسازی



🚦گروه خودروسازی تحت تاثیر جوی کلی بازار زیر فشار عرضه بود. شاخص این گروه در دوران افت بازار جلوتر از شاخص کل و در رشد اخیر فقط کمی عقب‌تر از شاخص حرکت کرده است. گویی خودرویی‌ها درست یا غلط یکی از لیدرهای بازارند.



🚙در این گروه #خودرو که از یکی از نمادهای تاثیرگذار در روند بازار است، با از دست دادن کف کانال صعودی به حمایت ۱۹۵ تومانی برابر با کف قبلی خود رسیده است. عدم واکنش به حمایت اشاره شده، کار برای این سهم دشوار خواهد کرد.



🚗اما در #خساپا وضعیت اندکی بهتر است؛ چراکه هنوز کف کانال بی‌اعتبار نشده است. روز گذشته رقمی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پول از سوی حقیقی‌ها از این نماد خارج شد. این سهم در صورت از دست دادن حمایت ۱۸۰ تومانی، میهمان یک اصلاح ۱۰ درصدی دیگر خواهد شد.



🚚و در نهایت اشاره به #خزامیا داشته باشیم که همپا با سایر خودروسازی روند اصلاحی را طی می‌کند. این سهم در محدوده ۷۰۰ تومانی برابر با آخرین سقف شکسته شده، به حمایت بسیار مهمی می‌رسد و انتظار می‌رود در این نقاط بهبود تقاضا و خاتمه یافتن روند اصلاحی را داشته باشیم.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0