آکادمی هلاکوئی
1400/10/22
10:50
لیست شدن رمزارزهای چین لینک، اومیسی و بت در صرافی کراکن ژاپن

یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزنگاری جهان، Kraken، در…

یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزنگاری جهان، Kraken، در یک پست وبلاگی در ۱۲ ژانویه (۲۲دی) اعلام کرده است که چین لینک (LINK)، Basic Attention Token (BAT) و اومیسی گو (OMG)، برای مشتریان ژاپنی خود از امروز در دسترس هستند.


جسی پاول، کراکن را تنها یک ماه پس از بازدید از توکیو برای کمک به صرافی غالب Mt. Gox برای بهبودی پس از یک حادثه هک که در سال ۲۰۱۱ رخ داده بود، تاسیس کرده است. Mt. Gox در مارس ۲۰۱۴ پس از هک ۴۶۰ میلیون دلاری اعلام ورشکستگی کرده بود.


کراکن تجارت خود را در سپتامبر ۲۰۱۴ (شهریور ۱۳۹۳) در ژاپن آغاز کرد تا خلاء باقی مانده از صرافی سقوط کرده را پر کند. سپس این صرافی خدمات خود را در ژاپن از آوریل ۲۰۱۸ (فروردین ۱۳۹۷) پس از سرقت ۵۰۰ میلیون دلاری Coincheck که منجر به بررسی دقیق‌تر نظارتی در ژاپن شد، متوقف کرده است. اما در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹)، کراکن خدمات خود را در این کشور مجددا راه اندازی کرد و در ابتدا به ساکنان ژاپن اجازه داد تا پنج رمزارز بیت کوین، اتر، لایت کوین، XRP و بیت کوین کش را معامله کنند.


چشم انداز نظارتی ژاپن


در ماه آگوست (مرداد)، آژانس خدمات مالی (FSA)، تنظیم‌کننده اصلی مالی ژاپن، هیئتی از کارشناسان مالی را برای ایجاد چارچوب نظارتی سخت‌گیرانه‌تری برای صنعت رمزارزها تشکیل داد که انتظار می‌رود اواخر امسال اطلاع رسانی شود. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، FSA همچنین قصد دارد محدودیت های جدیدی را برای استیبل کوین ها اعمال کند.


صرافی‌های ژاپنی همچنین در تلاش هستند تا از اجرای “قانون سفر” پیشنهادی توسط گروه ویژه اقدام مالی (FATF) جلوگیری کنند، زیرا هزینه‌های انطباق را افزایش می‌دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0