آکادمی هلاکوئی
1400/10/02
12:10
تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX)؛ پنج شنبه ۲ دی

رمزارز اولانچ (AVAX) در ۳۰ نوامبر(۹ آذر) و…

رمزارز اولانچ (AVAX) در ۳۰ نوامبر(۹ آذر) و ۲۲ دسامبر(۱ دی)، دو سقف نوسان برابر در ۱۲۷.۶۹ دلار را به ثبت رساند که در نتیجه ، منجر به شکل گیری یک الگوی بازگشتی دو قله شد. این الگوی تکنیکال اغلب با پایان روند صعودی دنبال می شود ، اما چشم انداز فعلی نزولی می تواند اولانچ را به سطح حمایت فوری در ۱۰۱.۴۹ دلار کاهش دهد. طی این اصلاح قیمت ، اولانچ به میزان ۱۷ درصد کاهش می یابد و سطحی در این مسیر وجود ندارد که از ادامه روند نزولی جلوگیری کند.


افزایش فشار فروش می تواند این آلتکوین را تا سطوح اصلاحی ۶۲٪ و ۷۰.۵٪ به ترتیب در ۹۵.۲۳ و ۹۰.۷۹ دلار برساند. در مجموع، این روند نزولی منجر به ضرر ۲۵ درصدی اولانچ خواهد شد.


اگر اوضاع بدتر شود، قیمت AVAX حتی می تواند به زیر سایر سطوح مهم کاهش یابد و به کف محدوده نوسانی در ۷۵.۴۰ دلار برسد. کاهش قیمت به زیر این سطح منجر به جمع آوری نقدینگی توسط بازارگردان ها می شود.



AVAXPERP 2021 12 23 07 16 12 637758223274065616 300x170 - تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX)؛ پنج شنبه 2 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز AVAX/USDT از سوی دیگر، در صورتی که قیمت AVAX به بالای ناحیه نقدینگی در ۱۲۷.۶۹ دلار افزایش یابد ، سناریوی نزولی به تعویق می افتد. بسته شدن کندلی روزانه بالاتر از آن منجر به افزایش فشار خرید خواهد شد و سناریوی نزولی را باطل می کند.


در این شرایط، قیمت AVAX می تواند ۹٪ دیگر افزایش یابد و سطح مقاومت ۱۳۹.۳۴ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0