بورس۲۴
1401/05/09
09:20
پرداخت بی سابقه سود نقدی سهامداران حقیقی "سرچشمه" در فاصله کمتر از یک ماه بعد از مجمع

شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه سود نقدی سهامداران حقیقی را در فاصله کمتر از یک ماه بعد از مجمع پرداخت می کند.

پرداخت بی سابقه سود نقدی سهامداران حقیقی

بورس۲۴ : شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه سود نقدی سهامداران حقیقی را در فاصله کمتر از یک ماه بعد از مجمع پرداخت می کند.


احتراما به استحضار سهامداران محترم می رساند زمانبندی پرداخت سود سهام سهامداران محترم که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۲۹.۱۲.۱۴۰۰سهامدار این شرکت می باشند، به شرح زیر اعلام می‌گردد:


۱ -سود سهام مصوب سهامداران حقیقی از تاریخ ۲۶.۰۵.۱۴۰۱از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت خواهد شد . بنابراین از سهامداران محترمی که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند درخواست می‌شود در اسرع وقت و قبل از تاریخ واریز سود سهام نسبت به ثبت نام یا تکمیل مشخصات خود و احراز هویت در سامانه سجام به آدرس الکترونیکی ir.sejam.www://http اقدام نمایند. ضمنا س هامداران محترم حقیقی که از طریق سجام امکان دریافت سود را نداشته باشند از تاریخ ۲۰.۰۶.۱۴۰۱ با مراجعه به بانک صادرات و ارائه کارت ملی امکان دریافت سود سهام را خواهند داشت.


۲ -سود سهام مصوب سهامداران حقوقی، صندوق ها، سبد گردانها از طریق شماره حساب اعالم ش ده در سامانه سجام از تاریخ ۰۱.۱۲.۱۴۰۱ قابل پرداخت خواهد بود. همچنین سهامداران محترم حقوقی که از طریق سجام


امکان دریافت سود را نداشته باشند از تاریخ ۲۰.۱۲.۱۴۰۱ مراجعه به بانک صادرات و ارائه روزنامه رسمی امکان دریافت سود سهام را خواهند داشت. در غیر این صورت با درخواست کتبی ایشان به همراه اعلام شماره حساب بانکی به حساب معرفی شده آنها واریز خواهد شد.

انتهای خبر

0
0