رمزارز نیوز
1402/02/21
16:38
شیبا اینو پادشاه تعاملات اجتماعی لقب گرفت!

لونارکراش (LunarCrush) یکی از پلتفرم‌های برجسته و مبتنی بر هوش مصنوعی در زمینه تحلیل اجتماعی است که به کاربران… مطالعه مطلب ...

لونارکراش (LunarCrush) یکی از پلتفرم‌های برجسته و مبتنی بر هوش مصنوعی در زمینه تحلیل اجتماعی است که به کاربران امکان می‌دهد تصمیم‌های هوشمندانه‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری در رمزارزها، NFTها و سهام اتخاذ کنند. در واقع، این پلتفرم معتبر با ارائه بررسی‌ها و معیارهای مربوط به داده‌های تعاملات اجتماعی، اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری در این صنعت‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، با ارائه پلتفرم معاملاتی خود به نام LunarCrush Trade، این پلتفرم قابلیت خرید و فروش بیش از ۱۴۰۰ نوع رمزارز در چندین شبکه بلاکچین را در یک مکان متمرکز فراهم می‌سازد.


به تازگی، لونارکراش اعلام کرده که شیبا اینو (SHIB) را به پلتفرم معاملاتی خود، LunarCrush Trade، اضافه کرده است. این تصمیم به دلیل عملکرد چشمگیر شیبا اینو در چند وقت اخیر گرفته شده است. طبق گزارش‌ها، این رمزارز بالاترین سطح تعامل اجتماعی را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.


بر اساس داده‌های لونارکراش، تعداد کل تعاملات اجتماعی با شیبا اینو در شبکه‌های اجتماعی به ۱۲۳.۵۸ میلیون می‌رسد و در ۲۴ ساعت گذشته، این رمزارز ۳۳.۸ هزار بار منشن شده است. همچنین، در طول یک ماه گذشته، تعداد کل تعاملات اجتماعی با شیبا اینو بیش از ۱.۱۵ میلیارد بوده و تعداد منشن‌های اجتماعی به شیبا اینو به ۳۲۱.۶ هزار رسیده است، که نشان می‌دهد کاربران جامعه رمزارزی به شیبا علاقه زیادی دارند.


شیبا اینو در رتبه‌بندی آلت کوین‌ها (AltRank) در پلتفرم لونارکراش در حال حاضر در رتبه ۵۳ از کل ۴,۳۸۸ توکن موجود در این پلتفرم قرار دارد. همچنین، در امتیاز اجتماعی نیز این رمزارز در رتبه هفتم از میان ۴,۳۸۸ توکن قرار دارد.


انتهای خبر

0
0