رمزارز نیوز
1400/12/04
13:46
۳ میم‌کوین پرپتانسیل برای سال ۲۰۲۲

وبسایت Cointelegraph، هر هفته یک ویدیو گزارشی منتشر می‌کند که در آن متخصصین این وبسایت مهم راجع به موضوعی خاص صحبت می‌کنند. در این… مطالعه مطلب ...

وبسایت Cointelegraph، هر هفته یک ویدیو گزارشی منتشر می‌کند که در آن متخصصین این وبسایت مهم راجع به موضوعی خاص صحبت می‌کنند. در این هفته از ویدیوهای گزارشی، متخصصین کوین تلگراف راجع به میم کوین‌هایی که می‌توانند بیشترین سود را در سال ۲۰۲۲ ایجاد کنند، صحبت می‌کنند.


به گزارش کوین‌تلگراف، اول از همه یکی از متخصصین این وبسایت، مارسل پچمن (Marcel Pechman) با دقت نمودار بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را بررسی و تحلیل می‌کند. در بخش بعدی، تحلیل‌گران کوین تلگراف بنتون یائون (Benton Yaun)، جوردن فینست (Jordan Finneseth) و سم بورگی (Sam Bourgi) به گفت‌وگو می‌نشینند تا میم کوین‌های محبوبی که می‌توانند در سال میلادی جاری بیشترین سود را عاید سرمایه گذاران کنند، مشخص کنند.


اول از همه بورگی میم کوین فلوکی (FLOKI) را انتخاب کرد که در واقع فراتر از یک میم کوین سایه با تم سگ است. بنابر ادعای خالقین این میم کوین، فلوکی یک جنبش است که سه پروژه مختلف اعم از بازی توکن غیر مثلی (NFT) به نام Valhalla، یک بازار NFT و یک پلتفرم آموزش بلاکچین ارائه می‌دهد.


بعد از بورگی، بنتون یائون به سراغ شیبا اینو (SHIB) می‌رود که یک میم کوین کاملا غیر متمرکز و مبتنی بر جامعه است. شیبا اینو در امن ترین بلاکچین بازار کریپتو یعنی اتریوم مستقر شده است و علاوه بر این یکی از میم کوین‌های محبوب ویتالیک بوترین است.


فینست هم در آخر دوج کوین (DOGE) را انتخاب کرد. او مدعی شده که دوج کوین آغاز کننده انقلاب میم کوین‌ها بوده و مدت‌ها بعد از مرگ میم کوین‌های دیگر هم باقی می‌ماند. این میم کوین کارمزد تراکنش بسیار پایینی دارد و افراد برجسته زیادی مثل ایلان ماسک و مارک کیوبان (Mark Cuban) و جامعه ای قدرتمند و بزرگ از آن حمایت می‌کنند.


در ادامه این متخصصین به سراغ پلتفرم Cointelegraph Markets Pro رفتند تا کوین‌های برتری که احتمالا در هفته‌ها و ماه‌های آینده رشدی شدید ثبت خواهند کرد را شناسایی کنند. متخصصین کوین تلگراف با مراجعه به این پلتفرم دو آلت کوین برتر را شناسایی کردند: فایل کوین (FIL) و آمبرلا نتورک (UMB).


انتهای خبر

0
0