آکادمی هلاکوئی
1399/12/14
08:40
طرح دعوی طبقاتی علیه کمپانی MoneyGram به دلیل ارتباط با ریپل!

کمپانی MoneyGram به دلیل ارتباط با ریپل، با…

کمپانی MoneyGram به دلیل ارتباط با ریپل، با یک دادخواست جدید روبرو می باشد.


یک دادخواست جدید که ادعا می کند این شرکت انتقال پول، در خصوص ریپل و رمزارز XRP به سرمایه گذاران خود دروغ و یا اطلاعات را از آنها پنهان کرده، مطرح شده است.


این دادخواست چندماه پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار، ریپل را به دلیل فروش XRP به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده متهم کرد، صادر گردید.


در این دادخواست جدید، در صورتی که نتیجه اقدام SEC به نفع MoneyGram نباشد، این کمپانی آسیب خواهد دید.


“در صورت تصمیم SEC در خصوص اجرای قوانین اوراق بهادار علیه ریپل، MoneyGram جریان سودآوری از هزینه های توسعه بازار که برای نتایج مالی آن از طریق Class Period حیاتی بود را از دست خواهد داد.”


با توجه به اینکه MoneyGram اعلام کرد که “هیچگونه سهمی از هزینه های توسعه بازار ریپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ (۱۳۹۹)، را در اختیار ندارد”، این دادخواست از سرمایه گذارانی که سهام این کمپانی را طی Class Period خریداری کرده اند، حمایت خواهد کرد.


“این دادخواست به دنبال جبران خسارت سرمایه گذاران MoneyGram تحت قوانین فدرال اوراق بهادار می باشد” و بر سرمایه گذارانی که سهام MoneyGram را از تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۷ خرداد ۱۳۹۸) تا ۲۲ فوریه ۲۰۲۱ (۴ اسفند ۱۳۹۹)، خریداری کرده اند، تمرکز کرده است.


در نوامبر سال ۲۰۱۹ (آذر ۱۳۹۸)، ریپل ۵۰ میلیون دلار سهام MoneyGram را خریداری کرد. متعاقبا MoneyGram اظهار داشت که از پلتفرم پرداخت مبتنی بر ریپل برای تامین ۱۰ درصد از انتقالات خود بین آمریکا و مکزیک استفاده می کند.


در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۲۱ (۴ اسفند ۱۳۹۹)، MoneyGram اعلام کرد که به دلیل عدم اطمینان در مورد دادخواست های در حال انجام Ripple با SEC، استفاده از پلتفرم معاملات ارزی Ripple را به حالت تعلیق در می آورد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0