بورس پرس
1400/12/26
00:00
معاملات مشکوک دو پتروشیمی، زیرمجموعه "خبهمن"، سهم بیمه ای + ۱۱ نماد

در روز رشد ۷۸۰۸ واحدی شاخص، دو پتروشیمی، زیرمجموعه گروه بهمن، سهم بیمه ای به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۷۸۰۸ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۱۱.۱ و ۵.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو به همراه تجلی توسعه معادن و فلزات با تقاضای ۷۷۱، ۴۷۹، ۲۳۸، ۲۲۴ و ۲۰۲ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۳ تا شش برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت ۳.۶ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۳.۶ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های خوراک دام پارس ، ایتالران ، گسترش صنایع روی ایرانیان ، کف، کشت و صنعت جوین ، پتروشیمی مبین، بهمن دیزل ، بیمه تجارت نو، سپیدار سیستم آسیا ، پتروشیمی فجر ، آ.س.پ ، تولید نیروی برق دماوند، صنعتی پیام و سرمایه گذاری سبحان معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو پتروشیمی ، زیرمجموعه گروه بهمن، سهم بیمه ای به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0