آکادمی هلاکوئی
1400/09/28
17:30
تحلیل تکنیکال ریپل؛ یک شنبه ۲۸ آذر

رمزارز ریپل(XRP) به دنبال فروش یکجا و ارزان…

رمزارز ریپل(XRP) به دنبال فروش یکجا و ارزان بازار در ماه دسامبر(آذر-دی)، در راستای جبران ضررهای خود ، با مشکلاتی مواجه شده است. با سقوط قیمت بیت کوین، قیمت XRP تنها در یک روز ، بالغ بر ۴۴ درصد کاهش یافته و به زیر خط روند صعودی سبز رسیده است که در زیر آن ، سطح حمایت ماهانه S۲ در ۰.۶۰ دلار قرار دارد. با این اوصاف، روند صعودی می تواند از سر گرفته شود اما در حال حاضر، خرس‌ها نسبت به خط روند سبز مطمئن بوده و برای دومین هفته متوالی ، به دنبال ایجاد تله خرسی هستند.


انتظار داشته باشید که احساسات صعودی در هفته آینده، تا حدودی بازگردد و خرس‌ها را وادار به خروج از پوزیشن های معاملاتی خود کند. در ابتدا ، این روند صعودی می تواند از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (SMA) در ۰.۹۵ دلار و SMA ۵۵ روزه در ۱.۰۵ دلار عبور کند، اما ادامه آن دشوار به نظر میرسد زیرا تقاطع خط روند سبز و قرمز می تواند آنرا محدود کند. در مجموع ، ریپل از سطح فعلی تا حدود ۱.۱۰ دلار، ۴۰ درصد رشد می کند.


XRPUSD 2021 12 17 14 33 23 637753715966772616 300x155 - تحلیل تکنیکال ریپل؛ یک شنبه 28 آذر

نمودار هفتگی جفت ارز XRP/USD از سوی دیگر ، با توجه به عقب نشینی بازارهای جهانی در آخر هفته، احساسات می تواند منفی حفظ شود. در این صورت ، انتظار میرود قیمت به زیر خط روند صعودی سبز اولیه کاهش یابد و با وقوع هرگونه روند نزولی در بازار ، احتمال ادامه روند نزولی وجود دارد. الگوی کف دوقلو با رسیدن قیمت به سطح حمایت ماهانه S۲ در ۰.۵۹ دلار شکل می گیرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0