بورس پرس
1401/03/29
00:00
زیان خالص ۲۷.۹ و ۸.۸ هزار میلیاردی دو بانک فرابورسی در عملکرد تلفیقی ۱۲ ماهه

دو بانک حاضر در بازار پایه ضمن ثبت تراز عملیاتی منفی ۲۳.۹ و ۸.۲ هزار میلیارد تومانی، زیان خالص ۲۷.۹ و ۸.۸ هزار میلیارد تومانی در عملکرد ۱۲ ماهه تلفیقی شناسایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دو بانک فرابورسی آینده و ایران زمین، صورت های مالی تلفیقی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه را منتشر کردند.


براین اساس، "وآیند" در این دوره ۲۳.۸ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و ۴۷.۷ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در ۱۲ ماه سال گذشته، تراز عملیاتی منفی ۲۳.۹ هزار میلیارد تومانی را ثبت کرد.


این بانک حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه در عملکرد ۱۲ ماهه بالغ بر ۲۷.۹ هزار میلیارد تومان زیان خالص محقق و برای هر سهم زیان ۱۷۴۸۴ ریالی شناسایی کرد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افت ۵۱ درصدی همراه شد.


همچنین "وزمین" در این دوره ۱.۵ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و ۹.۷ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در ۱۲ ماه سال گذشته، تراز عملیاتی منفی ۸.۲ هزار میلیارد تومانی را ثبت کرد.


این بانک حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه در عملکرد ۱۲ ماهه بالغ بر ۸.۸ هزار میلیارد تومان زیان خالص محقق و برای هر سهم زیان ۲۲۲۴۳ ریالی شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افت ۸۸ درصدی روبرو شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0