صکوک
1400/09/13
20:39
عرضه صکوک مرابحه ۱۰ هزار میلیارد ریالی کرمان موتور

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران از روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ در نماد "کرمان۳۹" عرضه عمومی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک…

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران از روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ در نماد "کرمان۳۹" عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت کرمان موتور به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال جهت تامین قطعات و مجموعه‌های تولید خودرو، از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه می‌گردد.


این اوراق ۳ ساله و با نرخ ۱۸ درصد می‌باشد که اقساط آن هر شش ماه یک بار پرداخت می‌گردد.


بانک تجارت ضامن این اوراق بوده و پذیره نویسی و بازارگردانی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه تمدن می‌باشد. ضمنا، شرکت کارگزاری کارآمد عامل فروش اوراق بوده و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه عامل پرداخت این اوراق است.


در این اوراق، شرکت واسط مالی شهریور سوم(ناشر) به وکالت از طرف خریداران اوراق، با منابع حاصل از انتشار صکوک مرابحه، قطعات مورد نیاز شرکت کرمان موتور (بانی) را نقدا خریداری خواهد نمود و سپس آنها را به صورت اقساطی به بانی خواهد فروخت و بانی متعهد می‌شود که در سررسیدهای شش ماهه، اقساط مربوطه را از طریق شرکت واسط مالی شهریور سوم(ناشر) و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به دارندگان اوراق پرداخت نماید.


خاطر نشان می‌شود، این پنجمین تامین مالی کرمان موتور از طریق انتشار انواع صکوک در بازار سرمایه می‌باشد.


انتهای خبر

0
0