بورس پرس
1399/09/08
00:00
دو شرکت جدید سرمایه گذاری استانی آماده گشایش در بورس شدند

بورس تهران زمان گشایش نماد دو شرکت دیگر و جدید سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را با سرمایه ۳۵ تا ۲۶.۳ هزار میلیارد تومانی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بورس تهران زمان گشایش نماد بیست و یکمین و بیست و دومین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را با سرمایه ۳۵ و ۲۶.۳ هزار میلیارد تومانی اعلام کرد.


براین اساس، شرکت سرمایه گذاری استان خراسان رضوی سهام عدالت ، دوشنبه ۱۰ آذر برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران به عنوان بیست و یکمین شرکت سرمایه گذاری استانی با نماد "وسرضوی" آماده انجام معامله خواهد بود.


سرمایه این شرکت ۳۵ هزار میلیارد تومان است و با توجه به ترکیب پرتفوی سهام بورسی، سرمایه جدید ثبت شده بر اساس ارزش پرتفوی یک تیرماه تعیین شده و پیرو افزایش قیمت سهام شرکت های موجود در پرتفوی، ارزش دارایی های آن افزایش یافته است. لازم است سهامداران فعلی نسبت به تعیین کارگزار ناظر اقدام کنند.


همچنین شرکت سرمایه گذاری استان فارس سهام عدالت ، دوشنبه ۱۰ آذر برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران به عنوان بیست و دومین شرکت سرمایه گذاری استانی با نماد "وسفارس" آماده انجام معامله خواهد بود.


سرمایه این شرکت ۲۶.۳ هزار میلیارد تومان است و با توجه به ترکیب پرتفوی سهام بورسی، سرمایه جدید ثبت شده بر اساس ارزش پرتفوی یک تیرماه تعیین شده و پیرو افزایش قیمت سهام شرکت های موجود در پرتفوی، ارزش دارایی های آن افزایش یافته است. لازم است سهامداران فعلی نسبت به تعیین کارگزار ناظر اقدام کنند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0