بورس۲۴
1400/03/04
13:14
اعلام جزییات بسته اینترنت انتخاباتی مشترکان همراه اول

همراه اول با پذیرش درخواست ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اهدای بسته اینترنت جهت تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی، پس از ارسال لیست اسامی مشترکان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتور، به همه مشترکان خود شامل دائمی، اعتباری و انارستان بسته ۷ گیگابایتی رایگان می‌دهد. این اقدام با هدف حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات در دستور کار قرار گرفته و براساس اعلام وزارت ارتباطات، قرار است این بسته اینترنتی هدیه یک ماهه به هر کدملی تخصیص یابد.

بورس۲۴ : همراه اول با پذیرش درخواست ستاد ملی کرونا و وزارت ارتباطات برای اهدای بسته ۷ گیگابایتی اینترنت، به تمامی مشترکان خود بسته اینترنت رایگان می دهد.


همراه اول با پذیرش درخواست ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اهدای بسته اینترنت جهت تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی، پس از ارسال لیست اسامی مشترکان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتور، به همه مشترکان خود شامل دائمی، اعتباری و انارستان بسته ۷ گیگابایتی رایگان می دهد.


این اقدام با هدف حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات در دستور کار قرار گرفته و براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است این بسته اینترنتی هدیه یک ماهه به هر کدملی تخصیص یابد.


تمامی متقاضیان و مشترکان همراه اول برای دریافت این بسته اینترنتی رایگان، کافی است به آدرس سایت ictgifts.ir که از سمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده، مراجعه و براساس اولویت کدملی ثبت نام کنند.


منبع: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران


انتهای خبر

0
0