سینا سلیمانی
1401/02/17
20:55
🎯#وبملت #مهم ✍🏽 بانک ملت طی شفاف سازی اعلام کرده که مالیات 13227 میلیارد تومانی سال 1398 در پی شکایت بانک و پیگیری هیت حل اختلاف به 4917 میلیارد ت...

🎯#وبملت #مهم



✍🏽 بانک ملت طی شفاف سازی اعلام کرده که مالیات ۱۳۲۲۷ میلیارد تومانی سال ۱۳۹۸ در پی شکایت بانک و پیگیری هیت حل اختلاف به ۴۹۱۷ میلیارد تومان تعدیل شده.



✍🏽 به عبارتی ۸۳۱۰ میلیارد تومان برگشت مالیات تشخیصی شناسایی کرده که عدد قابل توجهی هست.



✍🏽 کلا به طرز عجیبی این گروه طی این مدت هیچ بازدهی نداشتند. در صورتی که در طی ماه های اخیر بیشتر اخبار فاندامنتالی مثبت برای این گروه آمده و عملکرد بانکها هم چه از نظر تسعیر ارز ، چه سود سرمایه گذاری ها ، چه تراز عملیاتی مثبت بوده !



این درجا زدن شاید در کوتاه مدت به وجود بیاد اما زمانی که این گروه شروع به حرکت کنه قطعا شتاب حرکتش به مراتب بیشتر از حالت عادی خواهد شد و این یک رویه تکراری و طبیعی هست که بارها در گروه های مختلف پیش اومده. گروه های مختلف در مقاطع زمانی مختلف از وضعیت فاندامنتالی خوبی برخوردار شدند ولی در کوتاه مدت یا سرکوب شدند یا بازار بهشون توجه نکرد اما زمانی که شروع به رشد کردند حرکتشون سریع تر شد. آخرین نمونه هم گروه پالایشی بود که کرک اسپرد بالا میرفت اما پالایشی هارو ۵۰-۶۰٪ پایین تر از قیمت های فعلی میفروختند.



انتهای خبر

0
0