بورس۲۴
1400/02/15
10:45
ادامه روند صعودی سود در پاکسان

انتشار صورت های مالی ۳ ماهه در پاکسان وادامه یافتن روند صعودی سود سازی در این شرکت سبب شد تا سهم همچنان امید های زیادی را در بین سهامداران خود مبنی بر رشد بیشتر سود و تاثیرات این امر بر روند معاملاتی سهم بگذارد.

بورس۲۴ : انتشار صورت های مالی ۳ ماهه در پاکسان وادامه یافتن روند صعودی سود سازی در این شرکت سبب شد تا سهم همچنان امید های زیادی را در بین سهامداران خود مبنی بر رشد بیشتر سود و تاثیرات این امر بر روند معاملاتی سهم بگذارد.



پاکسان در ۳ ماهه با ۱۳ درصد رشد سود خالص همراه و به سود نزدیک ۳۸ میلیاردی رسیده است .



شرکت در حالی در ۳ ماهه به فروش ۵۲۵ میلیاردی رسیده که برای ۹ ماهه باقی سال پیشبینی فروش ۱۸۷۱ میلیاردی داشته و به عبارتی هر ۳ ماه یکبار بیش از ۶۲۰ میلیارد را دارد پس در گزارشات دوره های بعدی شاهد سودهای بهتری در این سهم خواهیم بود.



فروش های طوفانی پاکسان همچنان ادامه و به نسبت دوره مشابه سال قبل تغییرات مثبت سنگینی داشته است؛ با فروش ۷۵ میلیاردی فروردین ماه جمع فروش شرکت در ۴ ماهه به ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.



فروش شرکت با رشد بسسیار خوب ۱۰۷ درصدی در ۴ ماهه امسال به نسبت دوره مشابه سال قبل همراه شده است.



همچنین شرکت برنامه جذاب افزایش سرمایه ۲۹۸ درصدی را از سود انباشته و سلب حق تقدم سهام دارد که شرکت در این افزایش سرمایه می تواند سود مناسبی برای سهامداران میان مدتی پاکسان داشته باشد این افزایش سرمایه به تایید حسابرس رسیده و در انتظار صدور مجوز توسط سازمان بورس می باشد.


انتهای خبر

0
0