بورس پرس
1400/01/21
00:00
عرضه ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه و دانه بندی در بورس کالا + شرایط و دو ویژگی

بورس کالا یکشنبه میزبان عرضه ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه و دانه بندی است که امکان خرید کلیه فعالان زنجیره فولاد و پرداخت وجه بصورت کارمزدی در این مزایده فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، روز یکشنبه ۲۵۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی با قیمت ۱۰۲۶ و ۱۱۳۲ تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه خواهد شد.


این محموله عیار ۶۰ درصد داشته و ۳۵ هزار تن آن ریزدانه و ۱۵ هزارتن دیگر درشت دانه است و حداکثر مهلت حمل پس از صدور حواله ۶۰ روز است. همچنین محل تحویل محموله معدن چاه گز عنوان شده است. عیار محموله سنگ آهن کلوخه هم ۵۳ درصد و محل تحویل معدن شماره ۳ گل گهرسیرجان است.


در هر دو محموله متقاضیان باید دارای پروانه بهره برداری مجاز در زنجیره تولید فولاد شامل کنسانتره آهن، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولاد باشند و کالا به خریداران فاقد پروانه بهره برداری تحویل داده نمی شود. این محصولات مصرف داخلی هستند و خریدار حق صادرات آنها را ندارد.


لذا ویژگی این عرضه نسبت به عرضه های قبل را می توان همین موضوع و تشویق فعالان حوزه فولاد برای حضور در این مزایده دانست چراکه تمامی اعضای زنجیره فولاد قادر به حضور هستند و امکان پرداخت وجه بصورت کارمزدی نیز فراهم شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0