همفکران
1401/02/21
09:46
#مجمع #حتوکا 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حمل و نقل توکا با حضور بیش از ۵۳ درصد از صاحبان سهام در حال برگزاری است. مهمترین نکات...

#مجمع


#حتوکا



📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت حمل و نقل توکا با حضور بیش از ۵۳ درصد از صاحبان سهام در حال برگزاری است. مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:



✅مالیات شرکت قطعی و تسویه شده و ریسک مالیاتی برای شرکت وجود ندارد و از این بابت نیازی به ذخیره گرفتن در حساب ها نبود.



✅ توسعه فعالیت های حمل و نقل جاده‌ای و دستیابی به بازارهای جدید خصوصا در زمینه معدن و فولاد، سرمایه گذاری با هماهنگی شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در زمینه های مرتبط با فعالیت شرکت و در نهایت افزایش ناوگان جهت رقابت در بازارهای غیر از فولاد از برنامه های آینده شرکت برای طرح و توسعه است.



✅ افزایش درآمد و سود عملیاتی از طریق بهره وری هر چه بیشتر از کامیون های ملکی، توسعه شعب و توسعه بازارهای جدید مرتبط با حرفه حمل و نقل کالا، ارائه خدمات جدید و نوین در صنعت حمل و نقل و دستیابی به شیوه های تامین مالی با حداقل هزینه از دیگر برنامه‌های آینده حمل و نقل توکا است.



✅سود سهام کلیه سهامداران حقوقی و حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کردند تا سال ۹۸ پرداخت شده و الباقی مربوط به سهامدارانی است که خودشان مراجعه و اقدام به دریافت سود سهام نکردند.




Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0