بورس۲۴
1401/11/12
13:59
بورس با افت قابل توجه ارزش معاملات به استقبال تعطیلات رفت

بازار امروز بسیار کم حجم و بی رمق دنبال شد. قدرت خریداران و فروشندگان تقریبا با هم برابر بود. ارزش معاملات خرد با افت ۲۵ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۴,۵ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات، محصولات غذایی و انبوه سازی انجام شد.

بورس با افت قابل توجه ارزش معاملات به استقبال تعطیلات رفت

بورس۲۴ : بازار امروز بسیار کم حجم و بی رمق دنبال شد. قدرت خریداران و فروشندگان تقریبا با هم برابر بود. ارزش معاملات خرد با افت ۲۵ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۴,۵ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات، محصولات غذایی و انبوه سازی انجام شد.


تراز پول خرد بازار منفی ۲۰۰ میلیارد تومان شد اما در صندوق های با درآمد ثابت این تراز مثبت ۴۷۰ میلیارد تومان بود.


گروه حمل و نقل با بیش از ۱۵۷ میلیارد تومان صدرنشین ورود پول خرد شد. گروه بیمه با اختلاف قابل توجهی نسبت به گروه حمل و نقل ۶ میلیارد تومان از نقدینگی حقیقی ها را جذب کرد و در رتبه دوم ایستاد. گروه های سرمایه گذاری ها و پیمانکاری صنعتی نیز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.


در مقابل، گروه های فرآورده های نفتی، بانک ها و موسسات و فلزات اساسی در صدر بیشترین خروج پول خرد بودند.


از بین نمادها حآفرین، وبرق، فجر، ثعمرا، اتکام، شپدیس، غدانه، غدیس، ثجنوب و کویر صدرنشین ورود پول حقیقی شدند اما نمادهای وبملت، فملی، شتران، شپنا، شبندر، کرمان، خودرو، شستا، فولاد، سفارس و داسوه بیشترین پول خرد را از دست دادند.


در پایان شاخص کل ۶۷۶ واحد معادل ۴ صدم درصد رشد را ثبت کرد و در ارتفاع ۱ میلیون و ۵۵۷ هزار واحد ایستاد. شاخص هموزن هم با رشد حدود ۱,۵۰۰ واحدی معادل ۳۱ صدم درصد همراه شد و به محدوده ۴۸۷ هزار واحد رسید.

انتهای خبر

0
0