کارگزاری سهام بارز
1399/12/13
08:26
#اخبار_صبحگاهی 🔹سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: آماده دیدار با ایران درباره مسیر پیش‎رو برای بازگشت دوجانبه پایبندی به برجام هستیم و این کار بدون مذاک...

#اخبار_صبحگاهی




🔹سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: آماده دیدار با ایران درباره مسیر پیشرو برای بازگشت دوجانبه پایبندی به برجام هستیم و این کار بدون مذاکره اتفاق نمی‌افتد.



🔹 مدیرعامل بنیاد برکت: فاز یک تست انسانی واکسن ایرانی کرونا با موفقیت به پایان رسیده و هیچ‌گونه عوارضی برای داوطلبان نداشته است. مرحله دوم تست بالینی برای ۴۰۰ داوطلب دیگر از ۲۰ اسفند ماه انجام می‌شود.


برای تولید سریع این واکسن با استفاده از ماشین آلات موجود امکان تولید دو میلیون واکسن در ابتدای سال ۱۴۰۰ را داریم.


با واردات ماشین آلات امکان تولید ماهیانه ۱۵ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا در کشور وجود دارد.



🔹 #کگل مجوز افزایش سرمایه ۳۴ درصدی کگل از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شد.



🔹 کاهش نرخ سود بین بانکی به زیر ۲۰ درصد مهم‌ترین اتفاق کاهش نرخ سود بین بانکی به زیر ۲۰ درصد است، اتفاقی که از هفته اول مهر بی‌سابقه بوده است؛ رفتار نرخ سود در بازارها نشان از یک کاهش و ۳ تثبیت داشته است.


اقتصاد نیوز، گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد نرخ سود در بازار بین بانکی به زیر ۲۰ درصد بازگشته است. این نرخ از هفته اول مهر مرز ۲۰ درصد را رد کرده بود و حتی در مقاطعی به حد ۲۲ درصد رسیده بود.



🔹 فشار مجلس به مجمع برای رد FATF نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای مخالفت خود را با تصویب لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده‌اند و از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست کرده‌اند که در جلسه آتی این مجمع لوایح FATF رد شود.

انتهای خبر

0
0