سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/27
08:41
#شبصیر 🌀شبصیر در 3 ماهه ابتدای سال توانست به سود خوب 3.159 ریالی برسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (662 ریال) افزایش 377 درصدی را داشته است. کل ...

#شبصیر



🌀شبصیر در ۳ ماهه ابتدای سال توانست به سود خوب ۳.۱۵۹ ریالی برسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۶۶۲ ریال) افزایش ۳۷۷ درصدی را داشته است. کل سود ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۰.۲۰۷ ریال بوده است. گفتنی است حاشیه سود ناخالص شرکت در بهار به ۳۷ درصد رسیده که نسبت به ۱۲ ماهه سال گذشته (۴۲ درصد) افت ۱۲ درصدی داشته است.



🌀در جریان عملیات این شرکت جریان نقدی حاصل از عملیات ۲.۰۱۲ میلیارد ریال صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۹۸۶ میلیارد ریال) افزایش ۱۰۴ درصدی را شاهد هستیم.



🌀فروش مرداد شبصیر به ۱.۶۴۱ میلیارد ریال رسیده که نسبت به ماه قبل (۱.۹۲۲ میلیارد ریال) و میانگین ۵ ماهه امسال (۱.۷۵۴ میلیارد ریال) به ترتیب افت ۱۵ و ۷ درصدی داشته است.



🌀تک محصول این شرکت (گرانول ABS) است. نرخ هر کیلو از این محصول در مرداد به ۶۵۹.۸۷۱ ریال رسیده که در مقایسه با متوسط امسال (۶۶۹.۰۰۹ ریال) افت کمتر از ۲ درصدی را تجربه کرده است.



🌀در مجموع عملکرد شبصیر با توجه به مجموع فروش ۵ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مطلوب است و انتظار می‌رود سود شرکت نسبت به سال قبل رشد خوبی داشته باشد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0