اقتصاد آنلاین
1400/06/28
10:12
سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس (۲۸ شهریور)/ عرضه های اولیه، همچنان صفوف تقاضای فلزی ها را سنگین نگه داشت

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و ۶۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فلزات اساسی به ثبت رسید و همچنین سهام پارس فولاد سبزوار ۴۸۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۴۸میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۶۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «فسبزوار»، «کیمیاتک» و «فجهان» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پارس فولاد سبزوار ۴۸۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «مدیریت» و «دسانکو» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۳۹۰میلیارد تومان (۹۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۵۱میلیارد تومان (۵۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کیمیاتک به ۸.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«فلزات اساسی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۲۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «مواد و محصولات دارویی» با فشار فروش ۷۷میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۷۶درصد از هزار و ۹۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


1
2
انتهای خبر

0
0